Pages

Monday, November 15, 2010

Ada Staff Baru lagi Hebat

Sejak2 ni.. aku ade staff baru kat opis ni.. dah seminggu lebih lar dia berkhidmat.. tapi dia kecik je.. sangat2 pandai buat kerja.. kuikuikuikui..

Tak lain tak bukan…………..

DSC05193

Niha si kecik ni… dia lar staff baru aku..kuikuikui.. sejak2 mama g Haji ni.. so mummy dia bawak g opis.. oh y! mummy ni satu opis dengan aku.. bos kata ok bawak dak kecik ni.. sebab bos pun g haji jugak… ahaks!.. jadinya si aween ni kan… kerja dia memang banyak kat opis ni.

menyepahkan opis.. kisai2 sana sini.. naik walker langgar sana sini.. memanjat.. merangkak.. menyusup bawah meja.. teraburkan kertas2.. yes! mak suka nak.. hahahha… mainan banyak2 bawak g opis tak dipandang.. banyak benda lain nak dimain nye. hheh DSC05196Hasil sepahan dibelakang sana… naik walker nak pandai nak memanjat luar.. kaki tak stabil nak berdiri tapi dah pandai nak memanjat + siap lepas tangan lagi.. amboiii… hebat lar… nangis kejap je.. pastu buat balik.. haha.. notty taw dak ni.. DSC05200

Macam2 perangai lar dia buat.. jumaat lepas badan deda cam nak demam.. sudahnya malam tu demam… malam tadi mummy dia bagi taw. nangis2 tengah malam sebut “mama..mama..mama..” lar.. demam rindu kat mama rupanya..sian dia..  aku pulak datang opis ni kejap2 je.. ada keja aku kena selesaikan..aku datang ler.. sebab 2.30pm aku dah kena amik adik aku kat sekolah.. terus balik umah… lagi pun dah hujung2 nak bersalin kena start cuti n rehat kan..

 DSC05202 see.. aku kata dia memanjat sudah. kat kerusi tu tengok.. sukati dia je… haishhhh! aweena.. aweena… geram taw….

amacam..? hebat tak staff baru opis ni.. kukikuikuikui… uii!! mummy.. kemas opis.. anak mu dok sepah2 ni.. hehhe

No comments: