Pages

Thursday, November 25, 2010

Cicah mencicah

Sejak 2 3 malam ni kan.. asal lapar je mula lar tak leh tido.. asal nak lelap je.. mula lar perut bernyanyi… kuikuikui.. tandanya lapar lar kan.. jadinya.. tak perlu nak cari yang berat2… kasi biskut dan air panas..

yang jadi pilihann…

220920072516

Biskut kering HUP SENG ni.. fuh! terbaek.. biskut ni sikit punya lama dalam industri.. kesedapan dia.. terbaek.. kalau lapar dapat biskut ni.. hilang masalah…

Masa kat asrama dulu.. ni lar santapan hebat buat semua penghuni2 asrama… setiap locker wajib ada.. makan ramai2.. fuh… best gilak….

mamak-Milo Cicah plak dengan milo panas.. wallahhwehh!! lagi terbaik.. sedap2.. huhuh.. kalau dah cicah air milo.. ko tak perasan ko dah makan berapa keping biskut tadi.. ahhahhaah. syok kan…

skang dah jadi addicted dengan biskut ni + milo panas.. pergh!! ok.. tu je nak cakap…. mari cicah mencicah.. ahaks!

Credit picture : Goggle image

1 comment:

atty's said...

Biskut ni mmg the best