Pages

Thursday, November 4, 2010

tajuk tak xboleh pikir

Ekceli aku pun tak boleh pk nak letak tajuk apa.. jadinya kat atas tu lah tajuk aku.. hahaha…

Aku tengah sakit kaki ni.. maksud aku.. betis aku dua2 sakit dan tegang akibat cramp.. atau dalam bahas mengalami kekejangan secara serius tapi aku harung je berjalan.. fuh! panjang giler..

ye.. ye.. mmg aku sakit ooo… urut pun gitu juga.. lately ni.. malam2 silap alih kaki sikit mesti cramp.. skang ni jalan tak leh nak laju2.. terpaksa lar jalan seperti peguin yang sedang mengandung.. hahahhahaha…

tapi dalam pada sakit tu.. gigih jugak lar berjalan sana sini.. hahaha… hadui. minggu depan scan sure kepala baby dah engage  ni.. tatutttnyaaaa… hihih..

eh.. sok raya deepavali kan? kan? camne persiapan? maruku? ladu? sari..? lampu liplapliplap dah pasang? hahahaa….

apa2 pun..bagi penganut agama hindu.. selamat berdeepavali ye… jiran depan n sebelah umah aku ni dah menampakkan kemeriahan dah ni.. bising je.. almaklum nak raya lar kan.. sama juga cam kita.. kuikuikuikui…

hmm.. jika ditanya hati ku harini.. ermmm… agak tak best sikit… ai terasa hati u.. takmo citer ar…biar kupendam perasaan ini.. eceh!..

ni lagi satu hal… kesian pulak mangsa2 banjir kat perlis,kedah n kelantan tu.. moga2 semuanya selamat lar.. dan cepat2 lar surut banjir tu.. sian jugak kat dorang.. tapi satu halnya kan.. bila tiap kali aku nak tengok citer pasal banjir kat berita.. alih2 berita pasal mengundi politik2 ni.. haduii.. penat acik tunggu taw… sekali berita banjir tu ciput je… coiii…… apa da…

dah malas nak cakap lebih.. pk sendiri.. huh!

Selamat bercuti ye semua…

No comments: