Pages

Friday, March 6, 2009

Jenjalan cuci mata...


After solat tue..terus gerak g Metro Kajang..kan cadang nk JJ Cheras selatan..tapi malas plak..jauh jer...hmmm..g sini pon..just nk usha2 kasut n baju kot ader yg berkenan..tapi..nan ado...aku berkenan kt satu kasut tuh tapi xdo size plak..agak bengkek plak....Mr.Shyir cam dah penat layan aku kuar masuk kedai..itu ini sume tak kena..yelar..kan dia tgu aku mase class tu dah 3 jam..mana tak penat kan?...aku nie cerewet eh bab2 nak beli baju..mana aku tak berkenan..xde makne aku nk beli...kang klu beli gak...sekali 2 je aku pakai..pas terus tak ado ok....hhahaha....

dah xder yg kenan..aku pun rase cam nk cari besday present utk adik Mr.Shyir yg bungsu tuh..si M.O.N.O.N..hehhee..dia cukup xsuka kitorang panggil Monon tuh..dh tu abg2 nye dah panggil..ate..aku ikut lar kan..hahaha..so aku beli present tu benda yg leh digunakan oleh sume adik badek Mr.Shyir...yang iya nyer..Mr.Shyir ni yg suh beli...sbb dia kata dia yg nak men benda tuh..dia cam games lar..pakai minda sket..nice..hehhehe...
Mr.Shyir bukan korek hidung yer..dia mmg sengaja wat aksi sebegitu...huhuh...

dah setel beli presen tuh..aku nk g cari tudung plak..sesajork..cam nice..aku pon beli..murah jer...selendang ikin nama nyer...caaiiii!!! puiiihhh!!! dah aku yg  beli..aku yg pakai...jadi selendang aku lar kan..asal lak ikin dapat nama plak...vudussss namenyer...

dah penat...Mr.Shyir terus ntor aku balik senawang...dia kata sian kat aku nk balik nek tren petang2 ni...eceeehhh...padahal aku mmg suh dia hantar pon...kikikiki....anyway..seharian aku bersama cinta hati..makanya..amat lar best....huhuhuhuhu...


p/s: aku byk benda nak shopping..tgu yer kedai2 yg bakal aku menderma kan uduit aku kat korang...hahhaah..

3 comments:

mrs.edy said...

adoi..bestnye jenjalan ngan hubby..

WeBViDeOKLiP said...

ye ke
cm korek idung jer

Ann GreenStrawberry said...

mrs Edy: best memang best..tapi sian kat dia penat layan kerenah ann..

faizul: bukan lar..tu aksi pegang hidung sajork..lallalal..