Pages

Thursday, March 26, 2009

Di tagged oleh Cik Miera


ye...ye..!! ishhhhhh...!! kena tag lagi..kali ni kena tag dgn cik miera cumel neh..aiseeyyyy!!! kamo ni...saje balas membalas ek...hehehehehhe...pape maceh lar yer.....walllaaaahhh!!!! 

Dengan segala hormat nya...saya Ann GreenStrawbery jawap tagged ini....:

1.Org luar sana x kenal kamu.Perjelaskan siapa kamu?

  • happening dan agak gila2 klu kena caranya..
  • sporting and open minded...cam chill je klu nk borak2..
  • daku akan hormat u ols klu uols pun hormat daku...
2.Sikap kamu yang 'mantap'?
  • apa itu mantap??? dari segi apa ek..cara kehidupan aku lar kot...suka fikir benda yg rasional n kehadapan je lar...cam best je klu kita jadi org yg lebih baik dari hari ke hari...
3.Sikap kamu yg sgt jelek?
  • cepat cembeng??? apakah itu...?? hmmm..klu gurauan cam time aku moody ker..mmgg daku cepat cembeng..even mase kecik2,pak sedara n cuzen aku..pgil aku PALAK..sebb aku kuat melalak...
  • suka paksa2 org...keji kan perangai aku..paksa ada sebab..bukan suka2...
  • tangguh2 kerja?? what? xlar sgt..bila time rajin..rajin ya Ampon..klu dah malas..malash Ya Rabbi...
4.Apakah gajet yg kamu sentiasa bawa?
  • henpon lar..cam nyawa lar jugak...
5.Dah berapa HP kamu pakai selama neh? Senaraikan brandsnya.Jenama HP yg sdg kamu gunakan skrg?berapa ek?? byk lar gak...hmm,..nokia..ni byk siris tapi aku tak ingat jadi malash nak ingat
  • Sony
  • Sony ericsson T650i,K800..coming soon c902
  • coming soon iPhone 3G...ceaaahhh
6.Siapa bestfriend kamu?
  • sapo ek??? semua2 lar.....bese2 jer...xsuke ada bestfren2..sume best...hehhehe..fair kan..? kan?

7.Siapa yg kamu syg selain family kamu?Kenapa kamu syg dia?
  • Pasti lar...Muhammad Mubashyir Yassin..kerana beliau adalah tunangku..dan bakal suami ku..amin....beliau adalah satu2nya lelaki yg membuat hari2 ku semakin tenang..penuh dgn bunga2 cinta...8.Lagi 10 tahun kamu jadi apa
  • seorang isteri yang taat dan solehah
  • Ibu yg baik dan sayang pada anak2
  • Menantu yg bagus..
  • Anak kepada kedua ibu bapaku..yang sudah mencipta kebahagian dalam kehidupan bekelarga
  • Auntie yang tak garang pada anak2 buah...ahhahhaha.... 

9.Kata-kata hikmah yg pernah kamu dgr & paling kamu suka?
  • Nikmat yang kita peroleh setelah menerima ujian dari Allah swt..banyakkan bersabar..selalu berdoa dan meminta pada Allah..nescaya Allah akan beri dan kabulkan setiap permintaan kita..topup dgn amalan2 yg disuruh...bersyukur dgn setiap rezeki yg diberi...insyaAllah..amin...

10.Dlm blog kamu,suda ada berapa followers?
  • 74 kot..or coming up maybe..hehehhe..tQ yg jadi follower daku..aku hargai sgt2....

11.Senaraikan followers yg kamu suka? (Tak kira kuantiti) Kenapa?
  • ish...nak senarai byk lar....biar aku je yg simpan k..
  • 12.Makhluk Tuhan paling HOT mahu di Tag? xnak tag sape2...tapi terbuka pada sape2 yg nk buat tag nie...
Maka dengan ini..selesai lar sudah Tagged kita ye cik Miera..hehehehhe......daaaa....

No comments: