Pages

Tuesday, March 10, 2009

BbQ smbil berBesday....

oiiittsss!!! ade ke perkatan berbesday? hahahha..aku sememang sebegitu..suka mencacatkan perkataan yg ta sepatut nye...klu DBP tau nie..mampuihhh aku kena kejor...larik2...adehhhh!! tersadung plak....huhuhuh....

okay mlm sbtu tue..ade wat makan2...yelar sume ader kan...harus lar bermakan2...tgk2, aku menyalah gunakan bahasa lagi...caaiittt!!! haloo cik Ann!!! SPM bm dapat baper?....eh...!! suka aku lar kan...wakakakakka..so, mlm tu ade wat BBQ sekali..lagipun nk celebrate besday Nenek aku yang ke 66..wahh!! maseh muda kah? ko terbalik camner pun angka tu still camtu k...huhuhuh..

OUr menu byk benor...aku pun tak hengat....yg aku ingat..ayam, sate yg aku order tuh n Lamb Chop yg aku beli tuh...apa2 pun amat lar sedap...heheheh...lagi satu...bila berkumpul ramai2 lagi sedap makan kan? sehingga aku pun tak pasan termakan byk..hahaha...apakah tak perasan atau sengaja????? waaaa....tulun..tulun..aku termakan byk dis 3 days...Darling!!! tulun cintamu ini..beliau sudah chubby.....jap2..nk berlari anak smbil wat n3 nie...hahhahahha....
ayam n lamb chop nyer...tukang bakor cuzen aku...aku bakor sekajap jer..pastu chow sbb malas..hahahha....pemanggang nyer mmg besau..stok api pakai gas ko..cepat masak nyer..

jgn tanye napa hitam....actly nmpak dlm gambo jer...tapi rase nye enak bangat seh...yum!! yum!!
time ni si Aish pon sebok nak tium lilin gak...tu nenek aku k...hmmm..May Allah Bless u...Murah rezeki dan pnjang umur...sihat selalu...Amin....!!

Family kitorang mmg suka makan2 nie...sbb best..hahaha...hmm...aku nk citer sekal rap lar eh..?? sbb aku malas nk wat n3 pasal 3days ni lagi..sbb xtvt yg sama...mengemas dan merepair..hasilnya amat lar best dan selesa...Monday petang baru balik Seremban....hehehe..penat2 jugak tapi enjoy ler....

Ha..dikesempatan ni jugak..nk ckp Salam Maulidur Rasul..

p/s: Weekend ni nak wat aper pulak ek? hmmmm...pikir2....lalaalal...

3 comments:

WeBViDeOKLiP said...

perrgghh byk gile

mrs.edy said...

bestnye..nk ugak..

Ann GreenStrawberry said...

muleh2....meh kita wat gathering bbQ..huhuh...