Pages

Friday, March 20, 2009

siap sedia...

ni citer mlm jumaat aritu... hmm..adik lelaki aku nie kena g PLKN...(aduuuuiiii..mesti rindu giler ngn dia...actly dah nangis nie....sob..sob...sedey weh..) kitorang leh gelak2 lagi mase dia blom g ni taw...malam tu..gigih lar aku ngn mama siapkan barang2 dia..

adik aku ni plak wat tak kesah je ngn barang2 dia...asik kuar lepak ngn kawan2 dia jer...jap2 hilang kuar...tak komit tol nk g...disebabkan aku, adik n mama prihatin lar kan...alar..tapi mg dia cam tue..apa2 kitorang yg siapkan barang2 dia..yelar..anak lelaki sorangkan..??? apa ada hal jah...

tapi kitorang risau gak..mmg lar dia g just 2 bln lebih kan...yelar..dia mana penah pisah ngn we ouls lama2..setakat g kem 3 hari camtu ade alr kot...tapi xpelar..dlm xpelar...actly dia xlayak nk g ke PLKN tue....hmmm..nape???? ada sebabnya....we ouls baru taw apa sebabnya....??? dammmnn!!!! tak syuukkeee ok!!! hate that!!!....nati aku bg taw k....

lagi pun kem dia kat Port Dickson jer...xjauh pun..leh visit dia weekend kan........hehehehe....aku plak duk gigih ngisi borang2 PLKN dia tue...dia plak..wat dek jer....hmmm..suka hati ko..janji kitorang dh setelkan ok!!! 
tu lar brang2 yg dia kena bawak..sume dah setel..termasuk diri dia k...gembira je we ouls yg siapkan barang2 tue..huhuh...alar..pagi nk g tue..kabut gak...isssshh!! dia nie mmg kabut....hahhhah....

.........................................................................................................................
next topic..aku nyatakan sebab tadi....

gambar apakah ini???? ada sesiapa yg mengandung kah??? hmmmm...oh tidak..!! yg pasti bukan aku ok....this is sad story...sesungguhnya aku mmg down sgt2 today...ok..tipu lar...actly dah sedey since taw pasal ni..ni gambar scan buah pinggang angah(adik lelaki aku)...napa ngn buah pinggang dia???...sungguh xsuke citer ni.....

sebelum g PLKN harus lah wat medical check up....g kat clinic kerajaan...doktor suspek usus dia bengkak..jadi doktor tanya,smada dia nk g ke tak PLKN tue..cuma dia tak leh wat kerja berat sgt lar kan...pastu tak puas hati..esoknya we ouls bwk g klinik swasta..scan2..doktor kata buah pinggang dia bengkak..saluran ke buah pinggang kanan tu sempit..thats y buah pinggang bengkak...ada 2 kemungkinan...samada later akan jd batu karang or sakit buah pinggang...apakah????!!!!!!! Hate this...Dammmnnn!!!!! camne leh jadi camnie???? tak suka sgt2...argghhh!!!! Ya Allah!! berat nya ujian yg kau berikan kepada adikku ini..?? we ouls just berharap He's Fine..!!!  we ouks think positive je skang nie.....

kitorang taw dia pun risau samer...tapi wat bodoh jer..doktor kata tak yah g pun xper..sbb kes camni..tapi dia degil nk g gak..dia kata klu tak g..nati adeQ plak kena g utk next punya next yearkan..so dia berkorban lar..demi adeq dia...so sweet....adeq plak kata dia tak kesah sgt..boley je nk g PLKN tue...tapi tahlar..aku pun buntu skang...pening pk kan nye... arini pun mood aku tak bape baik...

RISAU + SEDEY...!!!!

p/s: semoga Allah dapat tenangkan daku dan family...juga lindungi Angah di sana...Amin..!!!

2 comments:

umiZue said...

sebak rasa bila membaca kisah ni...
InsyaAllah sumenye berjalan dengan lancar... adik mizz pun baru je selesai menjalani PLKN tu.. skg ni tgh sibuk isi borang2 utk further study... mizz doakan sumenye selamat.. doa yang terbaik utk angah

Ann GreenStrawberry said...

tQ mizz...same2 lar kita doakan nyer...