Pages

Monday, March 2, 2009

Tagged by Cik Miera

Kali ni kena tag ngn cik miera...
aduuhhh...!! cik miera ku syg..cek jawap hang punya tagged na...xdak hutang lagi k..

DIRECTIONS
 :: Once you've been tagged, you have to write a post with sixteen random things, habits or goals about you.At the end, choose three  people to be tagged, listing their names and why you chose them.Don't forget to leave a comment (''You're tagged!'') and to read your blog.You can't tag the person who tagged you.Since you can't tag me, let me know when you've posted your blog, so I can see your weirdness...

1. aku ni bese jew..happening kadang2,haru biru boleh jadik gak..bila sawan giler2 dah dtg..aku akan terover2 tp ngn adek badek aku lar..sebab kami shengal..lalalla...

2. aku suka g travelling..sbb best..n merehat kan minda smbil  memuji & mengkagumi ciptaan semulajadi Allah..ceaaa..seyes nie weh

3. Bila ada mase yg best utk tido..of cuz aku akan tido...tapi weekend sajork..sbb cuti..itu pun klu dapat tido...wat nyer kuar jenjalan ngn Mr.Shyir or family..harus lah tak tido...

4. Aku tak suka benda2 yg menggelikan..contoh cam ULAW..amat lar membenci...kerana tak suka...geli..dah geli...lagi satu,kalau kemas2 kan tempat yg semak cam tempat2 yg ade semak samun..mana taw terkuar ulaw ni jugak ke..amat lah geli jugak k...

5. aku akan jadi marah dan baran klu benda aku tak suka tapi org tu buat jugak.tak pon org yg dah pakai barang aku tapi tak reti nk letak tempat dia balik...xsyuke ok..

6. aku amat lar suka sms bersama tunang terchenta..kerana aku rase klu aku tak mesej dia dlm satu jam..rase cam jauh jer...cam xde je dia disisi aku..harus lar kami bersama...*betul tak dady??? resah gelisah kan..kan..?love u so much..maka kami perlu lar kawen..hahaha...ye..ye..mmg gedix statement aku...korang tak suka..korang nye pasal k..

7. aku suka wat collection kasut..dah byk kasut2 aku nie..dah kotak2...dlm keta lagi... amat lar besepah klu dlm keta..dan Mr.Shyir mmg memekak klu kasut sesepah dlm keta tue....*makanya wahai chenta..kamu lar yg kena kemas k....hahhaa.....maceh2...lap u k..


8. aku suka kuar wat Ladies Day dgn Mama,AdeQ n Maksu..sbb kitorang suka sopping2...smbil ngepaw...

9. aku suka layan citer2 sinetron if aku terstart dari mula citer tu...pastu giler addicted..smpai kena cari kat utube nk abiskan ending citer tue...

10. aku akan jadi rajin memasak bila aura memasak dah dtg...ye..ye...klu mood tu dtg lar..klu tak hampeh jer...

11.aku suka mengexplore benda2 aku tak taw..sbb nk tambah knowledge k...amat lar berguna....


12. Impian aku nak majukan company aku yg skrang nie...kasik byk income sket...boley lar aku nk travelling mana2 lagi klu dah byk duit....

13. aku akan jadi seorang pengidam..erk?ade ke perkataan tu..bedal je k..bila aku dah ngidam nk makan..haruslah aku dapatkan makanan tue..aku bukan nyer pregnant ok...??? ni mmg perangai aku..klu aku kat nk makan sate perut..tp nk yg kat kajang tue..haruslah aku ke kajang tu k...gilloooss!! klu aku peknen betui sian lar suami tercinta aku nie...buat nyer aku nk makan laksa sarawak tp yg kat sarawak tue camner....???

14. aku sayang sgt2 kat family aku..mama,papa,adeq,angah n ect..sbb mereka yg membawa kegembiraan dlm hidup aku...mereka adalah nyawa aku....yg pasti Muhammad Mubashyir tu jugak nyawa ku serta cinta aku sampai mati...love n love...


15. habit...or habitat? hahahahha... habit aku suka snooze2 kan hp aku tu bila alarm tu bunyik...tandanya malas nk bngun...tapi aku bgun taw..setelah 3xkali snooze...boleh..?

16. aku suka berangan boley..? suka suki pon boley..hahaha...

aku nak tag...
1.
Ciare B (sbb saya suke tag beliau..)
2.
Wana (cik comey nie dia suka memblog...makanya suke suki saya tag dia..)
3.
Raihana ( budak tiuutee nie...sy suka jugak...)

Sila bayar tagged sekalian ok...


2 comments:

KhaLifah feDi said...

emmmmmmmmm rajin.....=)

cik miera said...

mekasih yeh.. habes da utang