Pages

Wednesday, May 20, 2009

rajin lar pulak

since mama kat kampung nie..aku kena lar take over tanggungjawap beliau...addeehh!! ni lar latihan paling bagus utk menguruskan hal rumah tangga bila dah kawin nati...hehehheh.... pagi2 lagi aku dh bangun duk masak bekpes utk adik,sekali ngn lauk tengah hari dia..sbb dia stayback kat sekolah...jadi haruslah bawkkan bekal utk dia...

biasa lar..kerja2 umah ni aku lar kena buatkan..dah tu sape nak buat..??? snggup ke nengok umah bersepah bagai...ohhhhh nooo!! ai tak suka gitu..haruslah kemas sentiasa kan....hehehehe...

ari isnin tuh..aku balik dah lambat..sbb kerja kat pej banyak melampau..so harus lar  kelam kabut..smpai umah dah kul 6.15 gitu..amat pantas yer saye memasak.....dalam setengah jam udah setel...sbb nyer.adek nk p tusyen malam tuh..sbb tu aku gigih masakkan dia cuz xde lauk....sian kat adik aku nie...
udang goreng kunyit
kacang buncis sambal telur
sambal gesek

ekceli aku hari2 masak..masak sume utk makan 3 orang jer....yelar..yg tgl kat umah aku,adeQ n papa jer..siang aku puasa ganti(oooiiiii!!! korang...dah ganti puasa ke blom...cepat...!! xlama lagi nk ramadhan....) hihihihi....seawal kul 5 pg aku dah bangun...setel itu ini..termasuklah aku sahur..pastu adeQ g skul baru lar aku nak kemas ke apa...xpun sambung tido balik..wakkakak....masuk keja lambat sket...ahhaha...

sekian citer pasal aku masak..ceaaa..!!! nak bg taw gak...resepi nanti2 lar aku kasik.....camlar sodap sgt ko masak Ann..ade ke org nk resepi bagai??? whaattttteveerrr...!!

malam isnin g wat inspection..alhamdulillah setel.....bulan 6 nati selesai....hihihkksss!!! i lykeee....

p/s: tetiba jer terlebih rajin nak masak..malam tadi malas terus  layan sizziling....hahaha..

3 comments:

neezareef said...

yummy udang tuuu

Ann GreenStrawberry said...

sebat apa je ae dalam peti ais..huhuhu

mrs.edy said...

yummy!!best lew..