Pages

Tuesday, May 26, 2009

zura wedding part 1

malam aku smpai je tuh..lepak2 jap..pastu g pakaikan inai tuk pengantin ni plak..amboi!! bukan men raja ko yer...padan lar org kata mase jadi raja sehari ni lar nak suh org wat itu ini buleh..nk hrap buat sendiri pntang banyak sgt...tul ker? arhh!! whatever...xpelar..tolong kan bagus...dapat pahala kan...? kan? kan?...huhuhu....
adEq n aku gigih wat perempuan ni punya inai...aku tlg pun pat kaki jer...wkakakak..sbb aku nk pedajalkan pengantin nie..hahahhaha....

siang jumaat tu plak..dah start sebok2 lar kan...packing itu ini....macam2 ar...yg kt luar dah sebok memasak..pas asar wat tahlil...after isyak plak nikah....fuuhhh!! penat lar wehhh....
ni adalah pelamin..anybody tak taw apa itu pelamin..??? hhahaha...simple but nice...
ni lar pompuan yg nak nikah tuh..aka maksu aku..bukan aku taw..aku lambat lagi..hiksss!!!
make up beliau terasa cam terhavvy sket...bukan aku yg mekap..tapi mak andam tuh....tapi mase sanding ok sket....nmpak natural lar jugak..
dah semestinya aku lagi nak glammss kan..wakaakkaa...jahat gilakkkk...tgk ar..siap bersongket bagai...hhohohoh..baju aku pakai time tunang dulu...eh?? aku blom citer pasal aku tunang tuh eh?eh? hmmm..nati lar ek....

to be continue....

p/s: hati pengantin adalah berdebar...sbb mase ni org duk berkumpul  kat hall da....wkakakaak...fadan muka dia...larikkkkssss!!!!!!


4 comments:

atty's said...

canteknya pelamin

Ann GreenStrawberry said...

maceh2...

mrs.edy said...

ann..nmpak slim je..sweet ler..
bile pakai songket..
fuhh..meletop..

Ann GreenStrawberry said...

mrs.edy: slim?? vavavavvav,..!! hahahah....meletop tang mana tah...