Pages

Tuesday, February 10, 2009

aduhh..rasuk dek INTAN pulak..!!!

Scary tak title tue..hahhhaa...
aku tak taw naper..
semenjak 2 menjak 3 menjak nie..* brape menjak daaaa...
aku kena rasuk dek citer intan plak...
lepas layan JELITA pastu InTAN plak..
ni sume sbb si adeQ...
klu xsbb dia yg slalu bukak citer tu aku pun xfollow...

aku pun bkn tgk citer nie dari mula pon..
2 3 mgu nie je aku layan...
tetiba cam sedap pulak..
hahhah..now dah epsd 170 kot...
main redah je kan aku follow citer ni.. *whatever lar kan...jnji layan..

suka plak aku tgk si intan nie..
asik nangis jer...
yg pasti citer indon mesti xlari skop citer nyer..
dah boley gak da...
lakonan diorg mannttoopp!!!
emosi je bila tgk kan....

okay..sapa yg layan citer nie...
meh kita layan sama k...

"AKU INTAN TANTE.." hahahhaha...

daaa....

4 comments:

BASHIR said...

LOVE MY SGT2..

Ann GreenStrawberry said...

love dady tooo..

Anonymous said...

hehehe siyes ai ckp ai kureng minat citer indon nie but lau lagu ok ag buleyh layan..hehehe...
tp mmg siyes ai ckp..cewek2 nye mmg cun..kan2 ain..sila jatuhkn bulu keningmu tande setuju ok..

lalala..........*senyum kambeng*

Ann GreenStrawberry said...

xpe2...
lelaki mmg tak minat citer indon..
jadi g kuar lepak tgk bola okay..
hahahhaahha....
alamat..bulu kening dah xdo lar...