Pages

Sunday, February 15, 2009

Jalan2 cari Langsir

Semalam  yakni (sabtu)...whole 10 morning smpai kul 2 ptg..
bz ngn kemas bilik..
kasi cantik2 sket aku..
dh boring dgn position katil..
so drag ke sana sini..
plus kemas brg2 yg buat semak bilik..
terus buang..dn xde mkna nak simpan lagi..
selesai sume..pass lunch..pastu ter..zzzzzz...

sampai lah tetiba mama kejut..
ajak g cari langsir utk umah nenek aku..
lor...siap2..terus chow dlm kul 6..
mula2 cari kat area semban 2 ni jer..
Ayahanda aku kata..jauh no nk g nilai...*padahal dia malas tuh..
nk searching murah2 jer...
tp kat S2 ni mana dapt semeter RM5kan..
2 kedai carik..tp sume gilew mahal n xde sales..hahhaha..
smbil2 tu usha bedsheet utk kawin nati...
mase ni kat one of kedai langsir *mama duk kusyuk survey..
nice tak color nie?..actly 2 lapis nie..tp aku prefer yg bawah cuz ade labuci2 sket meriah..

AdeQ aku yg tinggi...jeles towl lar...

sudahnye kat S2 tu xbeli pun...
terus g Nilai gak...
carik2 jumpa gak..
Actly..cari langsir utk umah nenek aku..
sbb bln 5 nk wat kenduri kawen..*cop!! bukan aku..tapi maksu ku...
beli smpai 25m..alar..baru bepe hengget jer kan..
ahhahah...
mase beli pun dah nak maghrib..so grab je lar...
AdeQ n mama * bukan men korang pose yer...

p/s: weekend aku n family gemar berjalan..tu pon tgk keadaan gak..hihihih..

1 comment:

Anonymous said...

oic alang2 tue knp tak turun segamat jak disana ag murah cik ann..hehe..

psst: ti kirim slm sama adikmu ea cik ann..*ulat bulu dh naek daun*

lalalala.*ah gurau jak jgn amik ati ea*