Pages

Tuesday, February 3, 2009

Kotak yang Cumel

Arini aku pening duk explore blogs nie..
yelar..new comer kat sini..so byk kojo lar sket..
ngular lebih sket..hahhaha...
balik2 mama plak wat cekod pisang (cekodok ok..) hu
hu..
melayan..perut mmg lapor..sambil tgk spaQ...
hasil cekod nye..

Rasenye sungguh enak...pergh..berketul2 k aku makan (tQ 2 mama..)

pastu dah selesai sume...
aku mengerjakan ini plak...
kotak yg cumel lagi multipurpose..
actualy, aku suka no tgk kotak nie..
comel giler...kotak coklat lar..
aku pinjam kat mak mertua ku...
seb baek dia bg kan..
konon2 nyer kretip ar..
tapi tak bape nak menjadi..cuz tak bape gah cam kotak asal..
kertas tu tak sama cam kotak asal tue..
makanya..aku kena cari lar kertas tebal sket..
klu menjadi..baru aku leh wat byk2..
ini sekadar testing....okay..
Dun to over2...hahhaha.



ni kotak yg asal lar..cumel kan...
yg pink nie cubaan aku wat kotak tue..buruk seh..

so bila dah buruk..
aku wat keputusan utk stop wat utk mlm nie jer..
klu aku dah dapat kertas yg best baru aku wat balik..ok..
tgk ar.. tu pun klu aku rajin..
hahahahhaha...


No comments: