Pages

Thursday, February 26, 2009

Mendung + Hujan = Emosi...???

Dis few days..pagi petang hujan jer...alhamdulillah..atleast tak lar berpanas je kan..sejak2 cuaca tak menentu nie..selalu jer sakit..demam lar..selsema lar..batuk lar...tgk family aku nie..dah confirm sume dah kena penyakit tu....tiap2 mgu ade jer berganti2 yg sakit...aku lagi lar..bln lepas 3 kali g klinik...sakit punyer pasal..huhuh...xpe2..skang dah baik..ceaaaaa....

Apa kena mengena tajuk entry aku ngn citer aku ni skang..okay.xde apa pon...just nk bg taw cuaca hujan n mendung nie..bkn nak kata aku sedang bersedih...cuma week ni(alar..bese ar pompuan kan..dah tiba waktu dlm bln tu..mula lenting2 n lantun2..sensitip ok..!!)..emosi daku terganggu...cepat melenting plak...sian Mr.Shyir kena tempias plak...by the way..saje jer nk mintak belas manja2..hahaha..itu pasal sesaje nak ngado2...*ampun yer yg....kamo kan bz...syg mu ni mmg gedix utk manja2..huhuhu....
Jalan utama ke Taman umah aku...

okay..just nk show off kat korang..panorama area umah aku nie..teka2 kat ner ak duk..huhuh..indah taw..berlatar belakang gunung Angsi...sape taw..? sape taw..? huhuhu..pic2 yg aku amik nie..was taken mase balik keja tadi..around 6pm camtu lar...mmg dah hujan da pun..mase kuar opis dah renyai2...smpai ke umah pun cenggitu jugak...
tgk sket yg kabus2 tue...tu gunung Angsi kay...klu pagi2 mmg nice view lar...
mase ni mmg dah hujan pon...klu area umah aku nie...mmg selalu berangi..kadang2 sampai ampaian kain mama pun terbalik...kuat tol angin kat sini....Apa2 pun,Thanx to Allah..sbb bagi Hujan sebagai Rahmat utk kta semua...

p/s: Time2 hujan nie..dapat Kopi O panas + cekodok pisang...perhh..layan seh..huhuh

1 comment:

Anonymous said...

hehehe..emm btollah ann pekena kopi panas mmg bes kn..masyuk giteu..ehhehe