Pages

Thursday, February 5, 2009

Body Glove + Besday Card

Mmg aku dah plan arini nk g ricky hadiah besday utk En.Bashir..
siapakah beliau? beliau adalah tunangku..org terchenta..gituuu loh..
besday dia ari sabtu nie 7 Feb..ingat nak wat suprise utk dia..
tp xtaw apa jenis suprise nk kasi..wish ngn bg hadiah sket pun jadi lar..
hmm..tp xper..aku ader mase nak pk lagi utk sbtu ni k...

Lunch our.. aku pun membolos kan diri utk kuar..
(bersedia atau tidak bolos saja dinding itu...sila wat nada zizan..)
xjauh aku memboloskan diri...jusco S2 ni jer...
cuaca amat lar panas kering..
smpai kepala aku ni bertmbah sakit..
actly..mmg dah sakit since ari selasa..
sakit kepala cam migrain..tp bkn migrain..
dia sakit kat area dahi n kening belah kanan..
tgk lar..klu xbaik lagi..aku g jumpa Tuan doktor..

Masuk je jusco amat lah lega..
sejuk n nyaman jer.
ricky kat men's department sume cam xbest jer..
so turun kat area bawah..nampak plak body glove..
nmpak cam best 'benda' tu kat area dlm sket..
usha nye usha..cam nice jer..aku pun tibai jer..
smbil nyelam minum air sekali..
aku pun sauk aku nye sekali..
jeng..jeng..jenng...
ni BG green color.. nice plak
pastu aku g carik birthday card n kotak utk hadiah tue...
Memory Lane Card's department..nk pilih card yg mana ek..?

antara 2 ni mana yg best..? yg biru tu simple sgt so aku amik yg pink..ala2 jambu gitu...haahaha
janji dlm card ni ayat nice giler.. 
rege nya MYR12.50..huhuu...


Lepas setel sume tu..
aku singgah kat kedai roti..
beli roti sosej...pastu trus aku big Apple..
atas kiriman maksu ku utk seketul donut..
tp xkn lar aku nk beli seketul jer..
alang2 aku beli ar 3 ketul..nmpk cantik sket ar...
lagi pun donut ni best..
xbeli xsah k...
huuhuhuh
Donut yg telah di sauk oleh Maksu ku...tgl 2 ketul jer...

Aku masuk opis ngam2 kul 2..
mkneye aku on time..hahaha..
parking pun aku tak bayo..
sbb less then 1 hour is free..
hahahha..
pantas kan aku membeli barang..

so..ini malam..aku malas nk preparekan hadiah tue..
jadi esok je...boley wat ayat jiwang2 sket kat card tuh..
hahahhha....

oh ye..mlm nie nak layan jelita lagi..
dah episod 50 ni...
ade lagi 8 episod nak abis....

permisi k...





No comments: