Pages

Wednesday, February 25, 2009

Lunch with Roti BOOM..

arini terasa nak makan roti boom..
terasa kemanisan dn kesedapan roti boom ditekak..enak bangat seh..huhuh..makanya, aku jalan sat g kedai mamak ujung...RAFIEE..sape duk semban2 taw ler...cam bese..mamak tu dah kenal..aku order roti boom  + Milo ais..perghh!! sedap2...dah lar tgh panas..dahagaaaa...!!!

muka daku tunggu dengan penuh kelaparan..wakaakkaka...ayo..cha...!! kasik cepat sket lar...ceaaa...nyuruh2 plakkan....

Mase bukak je bungkus tue..kesedapan bau nyer amat lar mengharum kan..panas2 lagi taw...huhuhu..aku carik2 kasi senang makan...buh dlm pinggan..kasi kuah sket...air milo tadi mana? haa..nie dia..bukak sket tali tue..srooottt...!! srooutt!!..amboi...sedap nye tekak gua...sajer kasik korang terliur..apa lagi...aku pun memulakan sesi lunch aku bersama ROTI BOOM PANAS +  MILO AIR...yuhuuuuu.......


p/s: Korang taw x...roti boom nie sedap hingga nk mintak lagi...hahaah

5 comments:

Pu3 said...

roti boom?
nyam2..
cicah kari,
cicah kuah sardin,
cicah sambal bilis...
sodap..

Kak, roti boom bawa balek 1!
=P

Ann GreenStrawberry said...

memang sodap...
yuhuuu..!!

mr.syazwan said...

FUUUYOOOO... ROTI BOMMM

mmg KEGILAAN KU...

hohoho

Ann GreenStrawberry said...

mari menggila dgn roti boom!!

Anonymous said...

emm jujur kf law roti boom tak masyuk anak tekak nie..law roti telur bisa aja..hehehe then pekena kopi fuh mebeles..tak terkata..=)
yum2..