Pages

Sunday, February 8, 2009

Birthday Mr.Shyir + Pink Panther

Hari yg ditunggu dah tiba...7 Feb sabtu yakni semalam..
aku kuar lar ngn Beliau (Mr.Shyir)..
cam celebrate..kan ari jadi beliau...
kira kena lar fully entertain dia...
n tahun ni gak dia sambut besday yg last sebgai bujang..
pasni next besday dah jadi suami aku...huhuh..*aminnnn....

pagi tak pagi sgt ar...
dah tgh hari gak ktorg kuar..
cam bese dia haruslah pick aku kat umah...
kitorang decide nk round2 are seremban sajork..
mls nk g jejauh...
sblum gerak tuh...aku suh dia cek keta aku..
dia agak bebel gak sbb keta gwe koto + semak..
dia cek2 kat area enjin tu n tah apa lagi dia wat...
pastu baru lar gerak..

otw tu aku suh dia singgah kat Shell bwh umah aku nie..
sbb aku nk kasik hadiah kat beliau..
wah..sonyum smpai ke telingo dek hadiah yg dibori...*tone nogori pls...
bukak2..terus baca card yg aku bg tuh...
tersengah2 baca kat tue..
yg aku ni pipi dah cam lobster...*sory..no pic was taken..cuz shy2...
kmdian dgn rase xmalu nyer..dia try pakai shirt tuehh*oh ye.!! aku bg shirt kat dia..
Actly.dia xde shirt ala2 design tuh..dats y aku beli..
Happy je dapt hadiah tuh
terus baca kad tuh..*aduss..malu aku seh...hihihih..
testing terus...muat tak muat tue...*He said nice...n style..

smpai jusco around 2pm cmtu..
decide g usha movie yg best2..
tgk2 pink panther dah kuar..
so..dgn pantas..g grab dulu...
amik ku 3.20 gitu..
sempat lar kita mkn dulu..
aku plk teringin nk mkn kfc..
apa lagi..bedal sajew..
aku order 5 wing yg baru tuh..*mkn 3 ketui jer...xabis..bungkus..hahhaha
Mr. Shyir plak dinner plate spicy...dia sental abis...
*xamik pix sbb dah lapor...
cuma ni jer...
sesantap dulu baru amik pic..huhuhu

lepas sesantap...
terus solat..
cuz pink panther nak start..
dah selesai..
trus masuk movie ler..
naper aku pilih citer nie..
sbb citer ni mmg kelakar...
detektif yg kabut tp berjaya solvekn problem..
bek g tengok..
xnyesalnyer,...huhuh..

After abis movie tuh
jenjalan n tawaf2 jusco..
bkn ade menda menarik pun..
just usha2 camera yg baru mana taw leh wat hantaran nati...
pastu g searching kertas kad yg best utk project small box aku tuh..
tpi xde yg berkenan pun..
pastu ajak Mr.Shyir g sntai lar..
hehehehe...

p/s: anyway..aku happy kuar date arini cuz he's very mean to me...tQ syg..

No comments: