Pages

Friday, February 6, 2009

Hadiah buat beliau

seperti yg aku ckp semalam..
mlm ni kena lar prepare  hadiah n card spt yg dijanjikan...
birthday beliau insan tercinta jatuh pada 7 fen yakni esok..
maka genap lar en. Bashir 26 thn..(cinta hati dah makin senior  rupenyer..)

preparation xlar gempak mana...
just wat ape yg patut jer...
nk ikutkan mase besday aku yg lepas...
betul2 suprise dia wat kat aku...
mse tu lak time bulan pose..
tp giler terharu lar suprise dia tuh..
huhuhu... waktu tu lar dia lamar aku..(cheewaahh....poyos..hihihi)
aku wat yg mampu jer lar...
heheheh..

Ni brg2 nk prepare  hadiah tu lar...

AdeQ yg teruja nk deco kotak tu plak..(ko plak teruja kan...!!!)

and hasil nya...dlm tu ade card...isi dlam dirahsia kan...hahahhaa

Esok baru aku bg kat BELIAU...
hope dia suka apa yg aku bg nie...
nk wat kek xsempat lak..
so beli je lar..heheheh...

Anyway..aku menunggu detik jam 12 malam...
nak wish nie...

p/s: Selamat Hari Jadi Dady..May Allah bless you...Dipanjangkan umur dan Murah Rezeki..Semoga Allah mempermudahkan perhubungan kita dan kekal ke akhir hayat..amin...Mumy love u so muchhh...really..!!! mmwaahh....

No comments: