Pages

Wednesday, February 18, 2009

Aku suka Mereka


korang penah dgn pagi di Era..
slot Aznil riuhkan pagi era bersama Din beramboi...
Actly..pagi2 aku g keja mesti bukak Era..
sbb slot pagi nie cam best jer...
lagi2 Aznil ngn din beramboi nie..
aku rase diorang best sgt..*korang xsuke korang nye pasal..hehhe...
sesuai lar..kira cam dorang mmg ade jokes tersendiri..
ni pendapat aku lar..

Aku ni mmg minat din beramboi ni dah lama..
aku dgr ni nye lawak  nie mmg luar pagar senang citer..
klu korang paham lawak dia paham lar..
klu tak faham..diam2 ok...
xpun korang leh tukar pada pelawak yg korang suka..
penah tak korng dengar masa din wat lawak kat radio..
masuk tu zaman 90's lar..
aku dgr pun tergelak2...
dulu ade citer kat tv3 tue..
pasal celebmania & insomnia,..
games show pasal teka2 artis tue..
hostnya sharifah shahira n din bramboi...
meriah dow...

klu sape2 yg dah dgr tue..okay lar...
maknanya korang leh trima lar din beramboi nyer lawak...
tapi klu korang suka pelawak2 skang ni pun tak salah..
mmg ada bakat lar..
cth nye pelawak2 yg kuar dari Raja lawak tu kan..
tapi ada yg masuk tu pun xde lar lawak nau..
soooo....ssoooo..je lar kan..

apa2 pun..jgn lar lupa pelawak2 lama nie..
dorg femes dulu dari yg baru...
tapi xper....Aznil & din ni pon dah kira lawak dah...
pagi2 wat aku tergelak..
hahahha...
Good Luck both of you...

p/s: sape2 yg tak layan mereka nie..diam2 sajork..saya suke jer...hehehhe

2 comments:

cikpuanmiera ^__^ said...

xkire xkire..
nk semak gak kat sini..
xsuke din beramboiiiiiii..
xsuke xsuke..
pak nil okey.. :p

seb baek kan?

Ann GreenStrawberry said...

hahahaha..
xsuke xper..
org kata klu xsuke nt tersuka gak..
hahahahhha....
bek suke..
huhuhu