Pages

Monday, February 9, 2009

Sepetang Bersantai

After we all dh busan di Jusco..proceed to city park S2..
tujuannyer..utk sntai2 n borak2 serta kutuk2 org2..hahhahah*keji seh..ampun..
alar..bkn per..just nk tgk view jer..
kat sini petang2 mmg happening..
ramai org duk bersantai..
mostly family lar..
bwk anak2 men layang2,basikal,badminton lar,sntai2, bg ikan makan lar...
yg mner tuk fitness..sibuk duk joging keliling city park tu..

aku n mr.shyir plak..
cari port utk kitorang berdiskusi..chewaaahh....
smbil melantak apa2 yg patut..cekedis2 n 2 ketul wing aku yg xbis td tu..
org petang2 duk buang lemak..
kitorang tmbhkan lagi..hahhaahha...
oh..ye..!! actly ni 1st time..aku n mr.shyir lepak dating kat tmpat camni..
ntah..naper tetibe lak...rase nk tukar angin sket..
selalunya aku ngn dia nie suka xtvt ngn family jer..lagi syiok...
kat tepi2 tu orh jual layang2...ni port men layang2
coklat yg dh lama aku nk tp xbeli2..*tQ dady..beli tu my..sok my mkn yer
perabis 2 ketul wing yg ku tapau...n cekedis yg dibeli oleh Mr.Shyir

abis sesantap petang tuh...
g kat area kolam ikan tu lak..
ikan sket nyer byk dlm nie..
nk bg ikan mkn pun bole..
no wonder lar ikan kt sini besaQ2...
mak ai...bosar ikan eh..goreng pun sodap...

tunjuk jer...nk bg ikn mkn..dh ramai kasik ikan2 ni makan...

fountain kt kolam tuh..pose sket jer
end off story dating..
pic aku lar..

tuan punye blog pose manja konon2..hahhha...

p/s: sepetang yg indah bersama kekasih aka tunang tercinta

2 comments:

cikpuanmiera ^__^ said...

ai like green.. nmpk comei jep pakai kaler green.. :p

Ann GreenStrawberry said...

ann suke green gak...
hehehhe...