Pages

Monday, February 9, 2009

Jusco yg kosong + Melecet..

Aku menjadi heran..
naper jusco arni tak seramai n sesak cam sebelum nie..
pelik sungguh..
selalu nyer..klu g tgh hari kompem parking kat dlm n roof top dh full..
smpai parking tepi2 jalan....
tp bila aku tgk..sedangkan parkng kat bawah belah2 ujung nie pun kosong..
apetah lagi kat atas tuh..
tekaan aku,,adalah tepat..
sah mmg tak ramai..
sbb banyak keta duk parking yg dekat entrance..
keta aku pun senang parking kat area pintu masuk tuh...

bila balik pun..cam gitu gak..
aku kuar dlm kul 6 cmtu..
pun sama gak..
aku agak lar,...
ramai org semban ni dah kuar balik kmpung kot..
yelar...ahad kan thaipusam..
isnin plak cuti....
tp xpe lar..bagus gak tak ramai org kat jusco nie..
xlar aku pun sesak samer..
Parking roof top yg xbrapa byk keto..*acik polik nie ha....
but xmengapa...
yg lagi xbest nyer..
aku tak suka kaki ku melecet sebegini..
sakit taw duk menahan...
pakai hill tu lar..
aku dh lame gler xpkai hill tuh...
sbb aku nk mactching ngn handbag..
aku pakailar..
aleh2 jadi cenggini...
gelembung kat dua2 jari..2 side sekali..*opps..!! agak hmpeh sbb letak kaki kat dashboard tue..huhu


Di sbbkan nie...yg pasti..kem salam nk pakai lagi...

dah xbest nk pakai..
jadi simpan sajork k...



2 comments:

m'Z faRa.. said...

ala...
mmg x besh kalo pkai kasot yang selalu melecet nieh...
heee...
sakit an...

Ann GreenStrawberry said...

betul2..
kasut tu dah lama beli..
tp jarang pakai..
atlast melecet...
dah boleh buang da tue