Pages

Thursday, February 19, 2009

Sangat Geli dan Benci...xsuke.!!!

Aku pasti korang pun tak suka apa yg aku xsuka nie...
benci dan sangat menggelikan...
napa aku xsuka...? jap ye...

hmm..last nyte,aku lepak2 tgk tv ngn papa n mama..
tetiba papa buka channel NG(national geographic)..
okay lar kan..tetiba tersembul kuar kepala benda alah tue...
waarrgggggghhh!!!!! Ulllllaaaawwwww.....!!!!!!!!!!
ciiiiiiisssss......!!! kurang asam tol...
menggelikan...
tapi papa suka ar..sbb citer tu menarik...
bg aku tak best langsung....
geli..geli..geli...geliii...
dah lar panjang..melengkor2...
lidah terjelir2...sekali kena patuk...
tak ke mmmmaaammmpuuuiiihhh!!!!!

dah tv umah aku ni besaw...
sekali focus kat kepala dia..
aduhhh....mmg aku geli...tp xnk plak beralih dari tv tue...
*aku tutup muka ngn bantal....geli nye pasal..mau taknyer..remang bulu roma aku neh...
xsuka ngn kulit dia...
klu bg aku ular plastik tu pun..
aku dah melompat2..

saper yg suke tu...
mmg korang ni exotic ar...
ish....xder makna lar aku nk sentuh tue....
xsuke..xsukee....
saangatttt geliii okay!!!!!

p/s: korang penah baca pasal sate ular tak? hmm..jage2 k...hahhhahha...

4 comments:

Haula Hati said...

aaaaaaaaaa.................

sonok kot pegang makhluk tue??

huhu...

*smpai skang mntk kt abah nk bela ular...abah x tau je..hurm...

yg pasti mmg best!!

ngee~

sejuk je kalau pegang dia...

*ni nk komen ke nk saiko org nieh??

agagaga~

mintak maap!!

x sngaje!!

*tapi btol weh.... love this fella so damn muchie...huhu~

=)


*aaa...bakpe gok ngan sate ular tue?? sotry sket...??

Ann GreenStrawberry said...

ciiiisss!!!!
kamo mengSAIKO daku...
hhahahaha...
xsuke...!!!!!
geli seh...
uweeeeekkkk...!!!

Raihanna said...

hahaha..yeah! pasni birthday ann..rai nak bagi ular la... keh2

Ann GreenStrawberry said...

Raiii....!!!* jerit kuat2..
hahhahahah...
teruk2....jgn sesekali kamo memberikan reptiliar tersebut..
matii ann!!!