Pages

Friday, July 16, 2010

Malam untuk Detingg…

DSC05327

Malam tadi g dating ngn Mr.Shyir kat Jusko Seremban 2 ni jer.. uiii.. lama tak dating weouls ni… Mr.Shyir sibuk ngn ayam2 dia… pagi2 dah kuar.. petannnggg baru pulang… so malam je lar yang buleh borak2… ecehhh tu pun nak bagitaw.. muahahhaa..

so malam tadi g dating jap.. ala bukan apa.. saja nak cari barang… beli apa2 yang fatut… hehe.. almaklum… skanng ni ai nye ***** takleh dah pakai 34B ko.. makk aihh!! mengandung ni lebih dari tu.. ahhaha… tak main B ai kena beli C… muahahahhaa….ukur lilit jugak berubah.. hamikk disitu.. ini kot yang membuat pertmbahan berat badan ni.. selain baby… wakkakakaa…

Memandangkan birthday faris nak celebrate esok.. so beli hadiah budak becok tu sekali.. si adik fahmi je tak beli lagi.. petang kang aku cari lar…

eh KFC.. sedapnyaaa…. amk dinner plat saje.. aku amik seketui ayam Mr.shyir.. tu pun dah sengkak perut… masuk cheesy wedges lagi n mashed potato tu ha.. haha..adakah saya nampak chubby?? jawap tidak ok.. sapa jawap ye.. saya cubit  buku lali anda sebnyak 4.5 kali..hahah..

plan nak tengok tak menjadi.. ate. klu midnite lewat sangat pulka. sudahnya.. beli DVD je lar nanti… heheh…

owh.. macam nak buat pizza itali.. dapat resepi doh yang baru.. kang balik aku terjah tesco..

5 comments:

asna cute said...

haishhhh terliur asna tgk mac D nie kak~

asna cute said...

Eh macd lak.. tgk ayam KFC tp kepala tringat ayam goreng macD haahah =D

Ann GreenStrawberry said...

asna : ahaks.. nati malam dinner ayam McD ye yang.. heehehhe

Miss Moon said...

ha ha ha ha ain wooo karang nanti perut membesar yg lain pun turut sama membesar tau cam diletak implan lagi pstuh dah banak dia pun cam berimplan sebab penuhs ngan susu ....simpan je la cup cup B skalian akakkakakakak muahahhahahah

Ann GreenStrawberry said...

kak moon : wakakakaka... tu lar pasal.. pakai B dah melimpah ruah dah.. cannot go lar.. C juga hadapmya.. mmg rasa dah berimplan bagai ni ha.. takut tengok sendiri punya.. miahahahahha