Pages

Friday, July 23, 2010

Indahnya feeling itu.. eceh!

hmm..ni kes 2 malam lepas lar kot.. hahaha.. nak gelak.. terkejut.. terperanjat semua ada lar.. pregnancy aku pun dah masuk 5 bulan kan.. so gerakan baby yang mild n lite2 tu mmg dah rasa lar..

Malam semalam tu kan aku melayan lagu2 kat youtube tu sampai kul 1 am.. mmg anak aku ni pun sama berjoget bagai.. hahaha.. jadi bila mata agak layu call 1.30am tu… aku pun baring lar.. sambil2 tasbih kat tangan berzikir.. owh! ni dah jadi habit pulak.. nak tido kena berzikir sampai terlelap kalau tak susah nak tido dengan aman..

aku rasa time tu aku baru terlelap kot.. kira zikir2 terlelap gitu. sekali aku terkejut akibat tendangan padu yang diberikan oleh anak aku ni.. makkk aihhh!! mmg terkejut habis wokkk! terperanjat ko tak yah cakap.. sampai aku cepat2 panggil mr.shyir.. dia pun terkejut sebb aku terkejut.. ingatkan sawan ke apa.. wakakaka.. sekali anak tendang dengan kuat.. huhu..

gooooooooodd job!! aku suka giler… dah tendang tu dia kita leh rasa lagi pergerakan dia. tapi lite2 gitu.. wahh!! terbaek ar.. seb baik ibu tak sakit jantung taw.. dah berderau darah akibat terperanjat tahap 8 kuasa 16 taw tak..? hehe..

alhamdulillah.. now da buleh rasa dia gerak dengan aktifnya.. cerita kat mama.. mama kata maybe lelaki kot.. siap dah panggil nama dah.. iaitu.. F*****.. ahaks! tetiba ok.. muaahaha.. bab2 nama ni.. masih dalam selected.. tapi dah ada yang berkenan. tengok lar.. kasi solat istikarah dulu ke.. eceh!..ehehe.. yelar.. gender pun lom taw lagi kan.. hehe..

hmmm.. ramai gak ada kata perut aku kecik masuk 5 month ni.. ada kata besar.. eh tah lar.. tapi aku rasa dah berat amat dah.. kalau dah duduk tu.. nak bangun bercinta plak.. hahhaa… tapi bila dah sudah makan.. perut tegang tu tak tahan.. bulat sungguh.. muahaha.. duduk kena sandar je.. nak lipat2 perut ni tak yah ar.. hahaa.. kim salam…

eh! hari jumaat ke..? tak cayo lak… insyaAllah esok nak attending wedding blogger kat Jempol n9.. susah2 je last week si Zana ni siap hantar kad by hand kat aku.. jumpa area taman umah.. huhu.. ramah budak ni… kecik je.. hahaa… terasa diri ini almari dibandingkan dengan zana ni,, hahaha…

owh! selamat hari Jumaat semua.. hehe

No comments: