Pages

Thursday, July 8, 2010

11 bulan

image

Alhamdulillah…sedar tak sedar dah 11 bulan ikatan perkahwinan aku dan suami… hmm.. sekejap je masa berlalu.. rasa baru je kawen.. hihih… seronok kan kawen ni… hati pun tenang.. tak yah nak stress ke.. tak yah nak takut2 bila kuar lewat2.. hihi…

aku pun rasa tahun ni maca cepat sangat masa berlalu.. tengok2 eh bulan ni dah july.. bulan depan dah Aug.. ha bulan depan dah setahun pulak perkahwinan aku.. hehehe…

tiada banyak yang ku pinta.. mudah2han perkahwinan ini kekal hingga akhir hayat… dapat mengecapi kebahagian hidup rumah tangga dengan baik disampaing suami dan anak2.. aminnn..

love u  Mr.Shyirr… hehehe… eh.. also baby… Ibu n Abi love u.. mwahah!!.

2 comments:

asna cute said...

celebrate 1st year with baby in the tummy hehe =)) Comell!

Ann GreenStrawberry said...

asna ; hehe.. ha gitu lar nampaknya.. hehe