Pages

Monday, August 23, 2010

Bulat Bam2 testing baju raya

Salam Isnin.. Selamat menjalani ibadah puasa yang ke 13. lagi 2 minggu raya lar kita,.. hehe..

Amacam baju raya dah siap? hehee… hmm dak kecik bam2 ni dah ada baju raya lar uolls.. baju kurung lagi.. hehehe…

DSC04954 Testing2 baju kurung baru.. comel je.. mama yang jahitkan… siap berkasut lagi.. kepala tu tutup pakai serkup je.. ok nati tudung beli baru ye.. rambut dia takde.. tumbuh sikit after cukur ritu… solution pakai tudung je.. heh

DSC04957

Sampai taknak bukak punya suka lar dia pakai baju tu.. hehe.. kain lebih buat baju mummy dia.. kasi buat baju dia yang kecik molek tu.. aween oh awenn.. kamu cumel lagi bam2..heehe..

40629_141521599213997_100000684723809_238372_993156_n Kalau pakai tudung muka aween jadi gini.. hahah.. cumellllllllll…. senyum simpul lagi ayu.. tapi tudung ni cam labuh sikit.. takpe.. nanti suh mummy aween cari tudung kecik sikit ye..

Selamat berpuasa aunty2 sekalian…

8 comments:

ciare (^_^)v said...

ya ampunnn bam bamnyaaa ini budak. tomei tomeii :')

Ann GreenStrawberry said...

ciare : ha ah! mmg bam2.. kalau dia tak pakai baju.. geram dengan ketak2 yang beliau ada..

lina said...

adeh, comel nyer itu budak geram nya

mrs.ecam said...

pp...pp die aku nk geget...huuuuuuuu gerammmmmmm

Ann GreenStrawberry said...

LIna : tengok live lagi geram..heheh

mrs.ecam : geget manja je boleh.. haha

Miss Hirose said...

eeee cumel giler la bam2 ni ann..
geram tersangat tgk pipi die..
nak culik je rse..hehe

Miss Hirose said...

eeee cumel giler la bam2 ni ann..
geram tersangat tgk pipi die..
nak culik je rse..hehe

Ann GreenStrawberry said...

miss hirose : hehehe.. kalau bam2 hilang.. ann taw sapa yang culik.. ahahha... kamu ler tuh