Pages

Friday, August 20, 2010

Memang PANAS betul lar.. panas! panas!

hoiii… panas ar… panas aku ni… coiiii… bikin panas betul…

akan tetapi bukan lar panas seperti dibawah…

Bukan panas ni… ni tak de kena mengena.. gambar ehsan goggle…aku pun xde tak puas hati dengan sesiapa pun.. cool sajer… eh apa ke pelik nye pulakkan…? hehe..

Panas yang ku maksudkan… adalah… hmm.. sejak aku preggy ni.. aku rasa haba dalam badan ni melampau pulak bnyaknya.. mmg ada aku baca buku tu.. 2nd trimester ni.. nak2 aku nak masuk 6 month ni kan.. mmg panas sokmo.. dah mandi pon panas…cuaca hujan pun aku leh panas lagi.. ha . ha. jawap!

dalam bilik asek bukak aircond je.. pastu dah sejuk tutup balik.. minum air kemain banyak.. tido opkos mmg kena pakai aircond tapi tak lar sampai ke pagi.. kul 3 auto off.. kang pas sahur aku start lagi merampus kepanasan…adehh..

dalam bilik aircond pasang kipas pasang.. Mr.Shyir cukup bising kata sejuk2.. aik! faham sikit ye encik somi… saya ni mengandung… dalam perut saya ada baby awak yang cumel.. jadi haba dalam badan berganda2.. harus panassss…

dah lar gitu kan.. tido kem salam nak pakai selimut..  stokin lagi haram.. ye aku taw tak baek untuk aku n baby.. tapi nak buat camne.. bila aku pakai selimut..aku merampus tak pasal2 lagi… panas2… ha camne tu.. cer ko explain sikit…

tapi dah terasa sejuk amat tu tarik jugak lar.. kebanyakan nye takde makna.. hahha…mak aku bising2 jugak.. kaki krem tu ada jugak tapi tak kerap.. cuma aku minum susu banyak.. pastu ok.. kaki pun kalu tido tinggikan dengan bantal.. baru selesa..

tu je lar aku nak merampus…

selamat menjalani ibadah puasa yang ke 10.

3 comments:

Ann GreenStrawberry said...

ciare : ha kan.. ? siap gaduh2 manja lagi.. kejap panas kejap sejuk...

yantea said...

salam.. tahniah atas kandungan... saye pon da 8 bulan pregnant ni, raye kang dpt la baby, insyaAllah.. mmg panas kan mase preggy.. same la saye pon x kai selimut & stokin bagai.. waktu ujan pon mmg la panas.. skrg pon lg byk lemak, tiap mlm berpeluh.. hihi

Ann GreenStrawberry said...

yantea : hehehe.. ha tu lar. nak buat camne.. wahh!! tahniah2.. seronoknya time raya dapat bb