Pages

Thursday, August 26, 2010

Macam-macam ada.. yg penting murah!

  Salam.. selamat menjalani Ibadah puasa yang ke 16.. hehe…DSC04967 Lame sudha tak tepek muka sendiri yang pucat lesi ni… almaklom.. punca adalah MALAS.. titik.!

Malam tadi after buka and solat maghrib.. mama n adik ajak aku p shopiing kat bazar ramdhan kat senawang tu.. kat situ sebesar2 bazar ko taw.. macam2 ada… seyes buleh penat lar kaki ko berjalan.. hahah..

g awal dalam kul 8 pm gitu.. so orang pun lom ramai lagi.. senang sikit nak membeli belah.. wahh!! gaya macam nak beli banyak barang kan.. hmm.. xde makna lar aku nak shopping beriya untuk raya ni.. sume save untuk baby sahaje… cuma aku beli tudung banyak2 lar… contohnya tudung syria yang aku pakai tu.

ye tudung tu murah ok.. Sepasang rm15 je..  aku amik 3 helai.. cukup buat masa ni.. tudung yang hado pun aku tak terpakai.. hehe.. tapi bagi aku murah lagi lar..dari beli kat on9 tu.. kualiti sama je.. seb baik lar tak beli on9 lagi ritu.. hahaa.. kain jenis lycra.. tapi ala2 cotton sikit.. sedap n sejuk pakai.. motip?? haha

Mama n adik sakit borong2 baju kurung.. tapi seyes nice2 ko baju kat sini.. baju kurung pahang siap jenis creep silk ni.. mmg kelas ah… selai rm170… amik 2 rm300… fuh..! tapi kain dia mmg sedap ar.. geram je nengok.. almaklum… tak leh nak pakai baju kurung raya ni.. jubah FINK BLINK2 ai pakai.. ehhee…

baju kurung biasa pun harga dalam rm70 sepasang gitu.. kain pun cantek2… adehh.. banyak ar pilihan kat sini.. aku tak de lar nk tawaf abis bazar tu.. besar sangat… mama dapat barang dia.. dah cukup terus balik.. hehe.. xkoser nak sesak2 lagi.. orang dah mula ramai..

tapi satu je lar cam terkilan sikit.. bulan baik ni… ada jugak orang yang tak taw nak menghormati nya.. pakaian masyaAllah.. hmm… kalau tak nak bertudung sekali pun.. cukup lar dengan memakai pakaian yang sopan dan tidak mendedahkan aset sendiri.. tah lar.. nak cakap lebih tak guna.. moga Allah ampunkan dosa2 mereka serta memberi hidayah. aminn…

wah! setengah hari dah berpuasa.. hehehe

2 comments:

Misshy Innz said...

kite beli baju raya kat situ .

Ann GreenStrawberry said...

Innz : ha yeke. hehehe