Pages

Friday, August 20, 2010

Ketagih pulak rasanya

Tahu ini kuih apa? bagus… naseb baik tahu.. kalu dok tahu.. mu pk lar sendiri.. hehe… apa kes kecek kelate..? muahaha

ekceli. semalam aku mmg teringin amek nak makan kuih seri muka ni.. adehhh.. sampai ke  tekak dah rasanya,.. cakap kat angah.. pi param carikan kuih seri muka ni…  dia balik nak dekat2 kul 7.10 pm tu.. naseb ada.. caya lar…

naseb ko memahami akak ko yang sedang mengandung dan tekaknya seperti ngada2 tahap gaban.. hahaa… bila time buka.. benda pertama masuk mulut opcos kurma.. pastu terus ngap seri muka tersebut.. uiii makkk!! sedappp ok…. terima kasih lar angah ku sayang…

so hari ni aku rasa nak lagi kuih ni.. jadi akan pesan dekat angah suh g param lagi.. angah kata dia beli kat makcik tua ala2 nenek gitu.. owh! patutlar.. orang lama yang buat.. mesti lar sedapp kan… huhuhuh.. ok semalam ko beli 3 ketul je ka… tu pun di potong2 lagi.. hari ni up lagi 3 ketul.. tak pun up lagi 6 ketul.. hahaha.. tamak disitu..

mmg teringin nak buat.. tapi nati aku goggle lar resepi ni.. nenek aku selalu  buat kuih ni tapi dia selalu buat topping tu kaler coklat.. pastu cam lembik2 ala2 terlebih telur.. ek? agak muak sikit.. hahah.. ampon! komplen2 plak.. huhu..

ok dah tu jer.. korang teringin jugakkah? ok petang kang g Param carik ek..

Gambar ehsan goggle lagik! tapi seri muka aku cakap ni macam di atas lar jugak.. sebijik color tuh..

4 comments:

puan farah said...

waaa..nak jugak..dah 2hari dok cari kuih ni..kalo ade pun macam tak menarik je kaler dia..

Lynda said...

ann..his favourite dish..:(

Ann GreenStrawberry said...

farah : hhee.. kan..? kena pandai cari.. klu tak menarik mmg tak beli punya...

lynda : aiyakk!!!

a little less conversation said...

x ramai yg pndai wt kuih ni..mak sy pn kadang2 fail wt..hahaha