Pages

Tuesday, September 8, 2009

berSookka bersama SIL

adeehhh!! lately ni cam malas jer nak update blog...
tapi ku gigihkan jugak lar.. yelar sbb ROH MALAS sudah rasuk in badan lar...
miahhahahhhaa....
okay mau cerita pasal xtvt last weekend...
sabtu tu adik2 ipars aku ajak kuar jenjalan..
jadi sebagai kakak ipar yang bosan duk dirumah..
adalah lebih baik kita berjimba diluar sana...
ahahhahaha..tak baekkk kan... tapi baek lar jugakkk..
hehehehhee...

so around 10 lebih bawak SIL aku ni p kuar...
dengan keizinin sang suami ku...dia OK..aku pun ON...
hikkss! sgt suka kerna dapat belasah kereta Mr.Shyir...
(sorry bang..syang terlanggar semut aritu..hahhahaa...!!)
since tak cdg nk g jenjauh...maka aku dan SIL hanya redah sekitar semenyih sahaja..
itu pun agak lamo k...hhehhehe...

ni SIL aku yang no 6 and 8..
cam biasa klu dah sume nye perempuan..
wajib lar g kedai accessories girly kan...
macam lar yang dibeli...
perempuan ni dah poyosss gedikkk...pang sekali kat muka dia tuh...
verangan lar weehhh..kunun2 nk jadi queen..leh pakai tu..tapi boleh blah..
yang belakang SIL aku no 5
mase ni weoul duk keluar masuk kedai kat area pekan semenyih tu
kat situ kan banyak kedai murah2 tu...
so not bad jugak lar..
aku ni just ikut jer budak2 ni g mana...so i followww ok...hikkss!!
btw yang ats tu SIL no 4..
mereka masih membuat pilihan...
hmm..aku taw korang ni macam2 soklan dalam kepala tu...
tapi takpe lar aku jawap camni je lar..
aku ROCK SPORTING N SIMPLE..
xdehal..dan mereka pun takdehal..
seee...aku kan Kakak ipar yang bAAAIIKKKKK puNYEYEEE,..
haahaha...
abaikan muka aku yang selekeh giler itu..
sbb aku malas nk mekap bagai...
harap maklum..eceehhhh..

shopping nye shopping..
sampai umah around 1.30 ptg jugak lar..
rest2 sume..petang tu xtvt cut hair..
hikksss!!! cam biasa lar..kakak ipar ni jugak...
seee... hm..malas nk ckp ar...
(uiii..adik2 ipars i... what say u???)

esok nye plak...repeat shopping lagi..
kali ni baju raya pulak... plus ada pertambahan ahli iaitu..
ibu mertua ku..hahhahahaha...
she request to bring them shopping..
me??? im OKAY plus ON..
suami? OK jugak..hahahha...
(seb baik isteri beliau pandai bawak keta...give me a kiss plzzzz..)

penutup??? penutup apa? penutup botol..?
erk tah.. camne ek???
daaa..boleh?
ahhhaha..

p/s: erk..!!!setakat ni takde n3 makanan kan? so korang tak ar lapar sgt ek?? bagus!..aku blom berhajat pun nak kuarkan n3 makanan...hihihi..

2 comments:

Unknown said...

jenjalan kat semenyih best kan,.rindu nak balik umah mak angkat kat sunway n paling,..ann tahu tak?

Ann GreenStrawberry said...

linda : heeheheh.boleh lar..ermm..sunway tu taw ler