Pages

Wednesday, September 9, 2009

She's was born 09 Sept


sape yang ku maksudkan..??
beliau adalah luvly cousin aku..
NURUL SYAZWANI ROSLI aka SHASHA...
today she is 23 years old already!!...
owh..dia tua dari aku setahun ek..
dia lahir 09 September 1986..
so aku wish kat sini..
Selamat Hari JAdi..semoga Panjang umur, Murah rezeki dan diberkati oleh Allah serta dipermudahkan Jodoh kamu..
kamu the next cousin yang akan kawen...hahahah..
ewaahhh aku wat speku sendiri ek..hihi...aminnnn...
dia ni cousin aku yang paling rapat lar..
since dari kecik klu balik kampung..
mesti together2..macam2 ar..
yelar..budak2 kan..haruslah main pun nak sama...
hhihh..sonok plak pk masa zaman kecik2 dulu...
bila dah besar..masing2 dah kerja..
lain plak ceritanya...
aku ngn dia bab2 rahsia..fuhhh!!! mmg zippppp ooo..
takleh kasik orang taw...hahahahaha..kan sya??
now aku dah kawen...so tgu dia plak next...
btw masa aku nikah ritu..dia jadi pengapit aku..
owhh...begitu sukarela ye beliau...
toceeeiiiiii..toceeiii...hihih...
btw..dia ni sorang nurse kat KPJ IPOH...
keja dia mmg best lar katanya..
mencabar gak...boleh dia kata nk jadi nurse yang kat dep. ER tue..
so leh tgok org yang terok2 kuar dari ambulance...
whattttaa? gilo nye cousin..
aku tgk darah bebanyak..dah fengsann..
tapi takper..ini pompuan sgt syiok n loaded oooo..
oiiii..minah!! kasi belanja aku..alalla..hihih..
boleh aku tengok dalam handbag dia..siap ada picagari bagai...
errkkk??? cam2 hal aku tgk cuzen aku ni...
apa2 pun semoga ko berjaya lar ye...!! aku doakan...aminnnn!!

hmmm...so apa korang wat 090909am tadi???
aku..?? maseh kat umah..hahahhahaha...

p/s : owh my chenta...kasi cepat balik aaa...nati malam kita dating..hihih

No comments: