Pages

Tuesday, September 1, 2009

SIL make up session


weekend lepas aku balik umah mertua aku..
cam biasa lar xtvt kat sana klu dengan adik2 ipar aku ni..
tak lain tak bukan masak2 n buat bickut raya..
memang meriah lar deme ni..
suka tol wat kuih raya..even raya lambat lagi...
jadi nya mmg heaven lar buat biskut raya tu..

pastu SIL aku ni plak.
request nak wat make up session..
katanya dah lama nak.tapi segan nk ckp ngn aku nie...
hmmm..xpe2 ... sebagai kakak ipar yang BAIK LAGI CUN..
pang!!! kan dah kena lempang.mihaahha...mengaku cun konon..
hehehe...makanya aku tunaikan lar...

aku tunjukkan hasilnya lar ek...
ni cam tak lengkap lar kan..sbb aku tak wat mascara sume.. plus mase ni dah kul 11.30 malam da pun..xkoser nak wat mata tu gile2 arabic...jadi ni je lar mampu...ekceli ada lagi sorang SIL..aku wat color pink...tapi lupa nak snap..aku suka color biru shining nie.kasi meletop vaaa..vaaa.. hehehe..
cam nie lar...tapi klu pakai fake eyelashes ni lagi booomm ar kot..
okay..wahai adik2 ipar ku...nati kakak ipar mu ini akan mengCompletekan mata2 uollss ok...
kita bergonjeng2 dengan mata2 kita nie...hihihhihi....

aku tak lar pandai make up2 ni..tapi boleh lar..huhuhu....

p/s : dorang ni request lagi sebenarnya ni..tapi rilek ar..mgu depan ade lagi..hihi

5 comments:

Ann GreenStrawberry said...

ciare : huiisshhh..maseh diperingkat tadika je nie..huhuh

attyfir said...

wah ..ann ade bakat ar jadik mak andam..

Ann GreenStrawberry said...

attys: huhu..aminnnn...

eazy insyira said...

kakak ipar yang baik hati =)
hehe.
klu lah saye ade sorang camni kan bagusss.

Ann GreenStrawberry said...

eazy : huhuhuh.tu lar..seb baik kakak ipar nie kepala duk gila2...hahaha