Pages

Friday, September 11, 2009

layan Shisha pulak



opppssss!!! bukan aku yek yang layan..
ni ha...2 lelaki kesayangan kat umah aku nie..
duk melayan shisha pulokkk..
alkisah..aku balik dari SR tu...
si Angah pun balik..
pastu dia bawak balik Shisha baru beli...
wahhhh!!! cam best....
yang hubby aku plak dengor jer...
terus ON melayan..hmmm..seb baik lar buatan sendiri..
klu kat luar tu tak terjamin aku...
berdua ni ngam betul...
aku tengok pun dah cam stone pingtong jer dorang nie..
seb baik aku monitor..
huhuh...tapi tak lama pun dorang layan ni..
cuz aku nk layan dvd pulokkk..
hehehehhehee
tengok angah...haiiiisshh ko nie...dah rupe budak lalok jer...
ko wat hal...siap ko...!!! wahhh!! tetiba gitu....

hmmm...tido lambat gak lar..cuz dok layan dvd citer Mr & Mrs Smith tu..
huhuh..sgt best...ni pun nati nak sambung balik sebab tak abis tengok..
nagntokk sudahhh..hehee....

p/s: semangat2..untuk mengudpate ni...hihih

4 comments:

neezareef said...

eh ptt layan shisha sambil pkai songkok tarbus..kekek..baru la arab

Ann GreenStrawberry said...

NEEZA: tular kak..ni depa terus terjah jer

[z@ck] said...

pernah teman kawan isap shisha..n xsuka sgt dgn bau dia even ad macam2 flavour..sbb bau dia keras..

Ann GreenStrawberry said...

zack : huhu..tah lar zack..bau cam lite2 jer ni