Pages

Monday, September 14, 2009

Si kecil yang sakit

Salam Semua...sorry bangat agak kelewatan mengupdate arini..
sesungguhnya beta amat lar bz...
masuk2 opis dah ado kojo..tak dapek nak ngulor buek n3..hihi...
kito sambung yo n3 kito kali ni...
(apo gilo aku ckp negeri ni..mihahahhhaa)
make up on last Friday..
camni...ari khamis pas kerja tu..
aku balik umah mertua aku kat semenyih...
yelar..mgu ni tak balik..sbb spend time dengan family aku kat sini pulak..
so bayor utang tu ari biasa...
malam tu plak..mama mesej aku..si Fahmi masuk SJMC...
aku pun dah kabot lar..hissshh!! budak ni apa kes masuk spital..
kol maklang aku..kena masuk wad sebab ada jangkitan kuman kat paru2 si kecik nie...
ingat nk g tengok mlm tu jugak..tapi tengok jam dah tgh malam..so cancel..esok lar pulak..

sok nye aku keja..cadang nye nak g keja gerak dari semnyih lar..
tapi nan ado aku g kerja aritu...
dari amik half day terus jadi one day..hahahha..
tak sengaja ok... yelar..kebetulan pagi tu plak..Mr.Shyir pun ade beberapa perkara nak setel..
i follow je lar...terus gerak ke SJMC..tapi ko taw lar kan ari jumaat kat area situ camner..
sangkut jem sesado...sudahnya pas jumaat baru smpai spital...hahahhaha....
Suami Isteri yang sangkut dalam jem..hhuhu...

terus naek kat menara utara tingkat dua..
wad kanak2 tu kan...sampai jer..fahmi baru pas masukkan jarum untuk wat drip...
dok pegang2 dia..tetiba makin lama makin banyak lak darah duk menitis dalam sarung tangan dia...bukak2 tengok...darah dah meleleh2 dari tiub drip tu..terus cepat2 panggil nurse..
sian dia..hmm..aku plak tak leh tengok klu baby2 ni sakit..
ko bayangkan lar..kita sakit pun kdg2 tak leh nak tanggung..nikan baby...baby 3 bulan ni taw..so suffer is he...!!
kesian kat fahmi...asek nangis n batuk jer..dah bape kali sedut kahak n amik oksigen..last week lagi mase dia datang umah aku..dia tak sihat.batuk2...pastu ingat g clinic okay lar kan..sekali..makin lama makin teruk..adehhh!! kesian...klu tak tu..asek gelak jer lar..
badan pun susut sket...hmmm..cepat lar baik dik ooiii.... nak raya dah nie..btw..insyaAllah klu takde papa..ari selasa ni kuar lar...hope so...kita doakan je lar...sian kat maklang aku nie..dia tekejar2...yang si Abang pun tak sihat..adek pun tak sehat...hissshh!! apa nak buat..musim kot....

pastu Mr.Shyir duk agah2 dia...ok lar sket..klu tak tu mase nurse tu duk betulkan n cuci dia punya drip yang darah2..ya Allah!! melalak..sakit kot...hmm..ntah lar...sian tengok dia...
pastu yang aku lak agah2 sambil suh dia senyum..tak bape nak pulak..haisshh!! tapi sempat duk snap2 pic yang tak bermaya tu...hihihi...

pict 1...stil cam wat dek kat camera...
pict 2.. pandang tapi takde perasaan..malah akak dia yang perasan lebih..mihahahah
pic 3..at last..senyum jugak..tapi senyum senget yang tak ikhlas..huhuh...klakor ko ni dik..cepat2 baik taw..we all love u...!!hehhee...

uollss tengok lar video mase dia kena cuci drip tangan dia..sangat kesian ok...!!

cuba bayang kan tu klu anak kita...hisshh!! klu aku..dah lama nanges2 tengok anak tu sakit,..even dia baby ok..lagi kesian...pas lepak2 semua..nak balik tu dia dan nak tido dah...hmmm...we ouls pun balik lar...around 3 lebih camtu lar...

terus balik umah mertua aku balik..berbuka kat sana sudahnya...sbb mase kuar hospital tu ingat nk p pick up adek2 mr.shyir yang kat asrama tue..sekali Jay dah amik pulak...tapi half way tu Jay kata suh amek kat Shell kirara sbb dia ada date buka pose..so pick dorang terus chow... balik seremban after berbuka....

xtvt weekend tadi..aku sebuk buat biskut raya ok...kemas2 apa yang patut... hmm..shopping raya tak abis lagi..(abang, bila kita nak pi habiskan duit utk shopping??? erk..bukan abis..tapi beli barang2 yang patut...hehehhe)

p/s : ada bape jenis aku tak buat lagi ek..? malam ni nak sambung la...

2 comments:

Lynda said...

comel .kesian budak tu

Ann GreenStrawberry said...

lynda : tu lar..hope dia sehat..