Pages

Tuesday, September 29, 2009

Nota : PROMOSI GENTING HIGHLAND

STICKY MODE UNTIL 29 SEPT 2009 - kindly scroll down for new entry

Aku nak wat sket pengumuman..!!
Memandangkan Pakej Genting yang aku tawarkan kat sebelah ni HOT ITEM...
makanya aku nak...sapa2 yang betul2 nak pakej ni lagi...
SILA BUAT CONFIRMATION SECEPAT MUNGKIN...
sbb dateline untuk beli voucher ni sampai 31 SEPT 2009 sahaja..
akan tetapi voucher yang uolls beli bole guna sampai 31 March 2010..

dengan itu... tolong kasi CONFIRMATION itu..
sebelum voucher2 ni kehabisan...
sbb aku perlu submit nama2 uolls ke genting...

Hope dapat kerjasama dari uolls semua...
sapa2 nak beli cepat roger aku..
dan sesapa dan MAKLUMAT LANJUT..

GENTING : RM 38.80 / RM 88.80 / RM 78.80

Tertakluk pada terma & Syarat

3 comments:

Ann GreenStrawberry said...

hmmm...g pulau tu lain..g genting pulak bajet ciput jer dari pulau..
kira banyak tempat lar g honeymoon..

Miss Moon said...

ain , akak nak 2 . Malam besok pass kan ke akak vleyyyyyyyyyyyyyyyyyy

akak 1 , zaimi 1 yang 38 hengget tew

Ann GreenStrawberry said...

miss moon : wokey.. i'll reserve for u.. hmmm...malam ni lar ek?? kasi roger ler taw..