Pages

Saturday, September 26, 2009

nak update tapi malas

salam semua...ehhehhehehhe..camne raya uollss...
ade seronok ka? mesti lar kan..
nama pun raya ye dak....?
aku nye raya..biasa2 jer..seprti tahun2 lalu..
cuma lebih bermakna lagi sbb nya 1st time beraya dengan SUAMI..
sgt seronok lar jawapnye..hehehhee..
so korang dah naek cuti ke blom.???..
jawapannye ramai yang belom kan?
yang pasti sbb ramai yang tak update blog uolls...
hmmm..dah taw ramai yang belom masuk kerja..
or mood malas nak update sudah masuk..
same kes cam aku lar..
make up of the day..

aku start cuti dari ari jumaat tu..
khamis tgh malam tu balik sg besar hantar MIL ke kampung..
1st day raya kat teluk intan..
2nd day ray balik sg besar balik..
3rd day raya plak baru balik seremban..
so aku ade 3 kampung nak kena balik..
means ray ke 3 tu aku dah de kat umah lar kan..
ye!!mmg tahap malas melampau nak update..
aku blog hopping je lar..u pun tak baik..
nak g click kat new post alahaiii malas ya amponnn...
sudahnya ni..ha.. baru nak update..hahhahah..
pic pulak melampau banyak ye...
dah sah2 aku tak masukkan semua lar tu nanti..yang mana afdal je lar k..

bukan apa..separuh pic kat hp..separuh pic kat camera..
so bila nak buat n3 jer..
terpikir plak yang pic2 ni semua blom transfer..
cari cable tah mana..hmmm...terus katup laptop..
ni dapat update sket jadi la kan..
pic2 yang aku tepek nie..
otw balik ke teluk intan dari sg besar..
hari sabtu lepas ye crita..
layan je lar k..

p/s : aku tgh tabahkan diri utk mmbuat n3 yang tertangguh lamanye ini..adehhh!!!

1 comment:

Lynda said...

makiin berseri la org dh kawen ni