Pages

Friday, September 11, 2009

Berdiskusi di SR

Rabu malam aritu...pas buka tu..dah solat2 sume...
chill kat luar pasang panjut aka pelita..
wah meriah weh umah we oulsss...ehhehe...
pastu mmg dah plan pas isyak nk g SR..
sbb we ouls husbang n wife ni nak berdiskusi pasal kerja...
suasana kat Dataran senawang ni mmg penuh lar bila malam..
dah macam kat hartamas pun aku rase..
kebetulan bazaar jual baju2 ni sket punya banyak..
adehhhh!! sesak lar...
berpusing2 nk cari parking...

(apa motip cerita cenggini nie..? hahaha) continue back...
we ouls mmg camnie..
klu hal kerja..kdg2 tu..suka discuss n chill kat luar..
kat umah bukan tak boleh..tapi biasa lar..
nk tukar hanginnn sket..
plus aku majuk ngn mr.shyir..allalalal..hihhi..
tetttttttttt...xmo citer ngn uoll napa aku majuk..hhih..
syyhhhhhhhhhhhhhh....
memandangkan perut stil penuh untuk makan yang berat..
jadi weouls pilih yang lite2 je lar...
lite ko kata?? chheeeeeeeeseee okkkk!!!!
pang and dush2x kasikk...!!
dah tentunya menu aku nie..hihihi
mr.Shyir amik nie...sodap gak..baluuunnn!!!
buat pembentangn kertas kerja yang dia buat..
sebagai seorang isteri..harus lah mendengar dan memberi pendapat kann..??
jadi perbincangan itu WELL DONE..!!!
hasil idea aku n hubby
abaikan perempuan yang mengada itu...puiiihhh!!!
muka kena paksa abiskan..fuuhhh!! senak perut..

sejam lebih gak lepak..since kul 9..
smpai 10.30 baru blahhh..
name pon chill kan....huhuh...
gerak balik..

penutup!! boley gitu...
huhuhuh..

p/s : gigih wat n3 malam2 nie...takot sok tak sempat update gak...hihi..









No comments: