Pages

Thursday, September 17, 2009

Selamat Hari Lebaran

Salam semua readers sekalian..
Maaflah di atas kelewatan untuk membuat ucapan lebaran nie...
sebab daku terkejar2 masa..
dengan itu..

Ucapan Raya untuk Semua:
Selamat menyambut hari raya aidilfitri
Maaf zahir dan batin..

aku nak minta maaf dari hujung rambut sehingga hujung kaki..
jikalau sepanjang aku berblogging ni..
ada yang trasa ke..yang tersinggung ker..tersentap ker..
minta maaf lagi sekali k..
aku ni manusia biasa...jadi mesti ada salah silap kan...

malam ni aku balikkampung ke sg besar..
dalam kul 2 3 pagi camtu lar gerak..
so konvoi bersama family mertua...
akan tetapi 1st day raya mmg raya dgn family aku..
banyak lar aturcara..
xdapek den nak kobarkan kek cni..

anyway...doakan keselamatan perjalanan kami ke kampung...
dan aku doakan kepada kalian juga..
aminnnnnnnnnnn...

jumpa kamu naek cuti raya ye!!....

btw... 21st september ni HARI JADI DAKU...
hehehheheh...


SELAMAAAAATTTTTTT HHAAAAAARIIIII RAAYYAA!!
teng..teng...teng..tarang ten...
hehehhe

4 comments:

Unknown said...

happy birthday in advance

eazy insyira said...

kak.
selamat hari raya jugak
first tyme beraya sebagai wife.mesti seronok.
semoga berbahagia selalu.insylh =)

viruspadu said...

Selamat hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin

Dari
Jemah, Laloque, Cica dan Anoi

Ann GreenStrawberry said...

linda : thanks...

eazy : selamat hari raya too..yup2..st2 seronok oo..aminnn

kak VP : Selamat Hari Raya

Ciare : hmmm/yang ke bape ek?? hahaha.. wokeh..thanks..