Pages

Thursday, September 10, 2009

kebizian melampau

hello readers2 aku sekalian...
sorry sgt lar wehhh..
arini aku kebizian melampau..
jadinya tak sempat nk update apa2..

sebab aku kena siap kertas kerja bg satu projek penting..
jadi mmg aku taksempat nk jengah blog korang plus nk wat n3 pun..
ni pun baru jer dapat bukak..
klu tak...tak dapek..sok ler jawapnya...

wokeh..takper...apa menu buka korang...
aku?? adehhh..ku pulang ke rumah mertua ku untuk berbuka dan bermalam disana...
yelar..mgu depan dah nk raya..week depan ak dah bz nak wat macam2 persiapan pulak..
jadinya..sebagai menantu yang bek..so buka lar ngn beliau..
ahhahahahahaha...seb baik dekat.. semenyih jer...tak ler jauh mana...

so jap g mau pulang..
insyaAllah malam ni aku membizikan diri wat n3 tok sok..
hehehhe...take care uollsss!!!
daaa....

p/s : perut lapor ooooo....

No comments: