Pages

Thursday, September 2, 2010

Hari Cuti adalah hari bershopping

Statement tak leh pakai tul lar.. haha.. yelar ni time merdeka ritu.. dah cuti haruslah keluar menshoppingkan diri.. eh bukan..? tak shopping sangat pon.. ikut2 saje.. hehe.. ate kuar nye pun dah kul 12 noon lebih.. tunggu minah senget aka adeQ balik dari sambutan merdekanye tu… hoiii!! apa barang.. hahhaa…

Btw hari ladies day juga.. sbb kami semua feremfuan2 je kuar.. lelaki2? buat hal sendiri.. hehe

P8310002Mem besar duduk dibelakang saja… tidak dibenarkan memandu kereta… hohohoh…..

Menuju ke Carrefour Rahang.. erk? ekceli sejak Carrefour ni bukak.. aku tak penah nak jejak kaki ke sini.. ada nak g.. bila pk.. ada kepentingan kah? terus terbatal niat tersebut.. aku n mr.shyir sama je.. if nak g sesuatu tempat harus pk.. penting tak penting perlu kah tak perlu..? kalau g gak.. alamat melayang duit tanpa sebab serta nipis terus wallet.. ahhahahaha

P8310003Minah senget.. hihi.. bagus ada adik sebegini.. time2 aku mengandung ni kena amik kesempatan lebih sikit.. haha.. tak berkira ngan aku.. kalau dulu.. hausss ar.. sikit2 boleh.. lebih2 harus kena pangg.. haha.. ganas weh minah ni.. tapi xpe.. aku sayang ko.. eh buat baik lebih sikit ek..

Misi ke carrefour nak cari barang nak buat kuih raya.. oleh kerana aku terlebih rajin.. jadi buat kuih tahun ni.. nasib yang simple.. kalau tak aku buang dalam tong sampah… haha… P8310004owh.. ni lar banker kami.. muahhahaha… love u mama.. pas tu terjah pulak ke parkson seremban.. nak cari maternity cloth. dapat lar 2 helai.. kira ok lar tu…

then terus ke senawang pulak.. cari barang2 untuk raping hamper yang menimbun tu.. fuh! setel jugak.. lalu kami ke Manjaku.. P8310007 Nampak aku pegang itu walker.. bukan untuk anak aku… lambat lagi nak kuar apa kes aku nak beli walker kan…? ni untuk si darweena tu.. mama beli untuk si donat tu.. sekali lar untuk anak aku sok.. senang letak kat umah tu je…

budak tu dah lasak weh.. bukan reti diam.. harap ada walker tu.. senang sikit nak buat keja.. ikut je mama g mana.. nak makan pun senang duk dalam tu.. tak yah nak berperang dengan kelasakan beliau.. huhu..

back at home.. prepare for break fasting.. hehe

khamis kah today? wah sekejapan sudah.. hehhe

5 comments:

♥ QaseH ♥ said...

tomey r ann skunk,,,da ader pipi pauh dilayang,,,huhuhuuhu sweet,,,,

♥ QaseH ♥ said...

tomey r ann skunk,,,da ader pipi pauh dilayang,,,huhuhuuhu sweet,,,,

♥ QaseH ♥ said...

tomey r ann skunk,,,da ader pipi pauh dilayang,,,huhuhuuhu sweet,,,,

♥ QaseH ♥ said...

tomey r ann skunk,,,da ader pipi pauh dilayang,,,huhuhuuhu sweet,,,,

Ann GreenStrawberry said...

Qaseh : bam2 sokmo ann ni...
hahaha