Pages

Tuesday, September 28, 2010

Many Baby Face, 1000 satu macam2 hal

Picture was taken on Saturday night.

Location at Kg Pantai, Seremban. Event for Rumah terbuka Hari raya.

Wahh!! kelassss.. cakap omputih.. hahaha…

Sapa stil tak taw lagi.. muka2 baby yang selalu ada dalam blog aku ni.. yakni cuzen2 aku yang still kecik2 lagi.. kira nanti anak aku kuar.. diorang ni adalah mak n pak sedara.. hahaha… siap sebaya ngn anak aku.. huhuh… sempoii ahh!!

Ok2.. budak2 zaman skang ni.. kalau nampak camera.. bukan main pandai posing… wahh! advance ko… tapi yang best.. sentiasa bagi best shot untuk si cameraman/women.. good job.. time kasih kerana memberi kerjasama.. hahaha

DSC05041 Ni Intan Darweena.. aka Aween aka Donut aka Mok2 serta Bam2.. hahahaa.. amacam? cumel tak wat muka gini.. ?

budak tecik ni pandai tau. bila aku hala camera hp ni.. kuar lampu merah tu.. standby terus senyumm.. so hasil gambar memuaskan.. cuba ko bagi hala camera yang takde lampu merah tu.. tak sedia langsung nak senyumm.. mujur hp murah aku ni ada. ahahhaha… bagus. janji cybershot kan? kan?

DSC05037

Sekali try.. lampu merah lagi.. wahhhh!! senyum…penuh je pipi dia.. hehehe.. muka senyum comel bangat.. kalau tak senyum.. hamik..!! muka masam.. cam taiko je.. samseng ar tuh… ahhahaaDSC05043

ok. kita tukar mode plak.. stil ada lampu merah.. wahh!!senyum lagi.. amboii!! pipi aku cam dah sama pulak dengan mok2 ni.. huisshh!!!

DSC05042

Style macam ni plak.. 3pcs terus.. ok good!! pandai jugak main memek muka.. ahhaa.. event nak masuk 8 bulan dah dak mok2 ni kan… memandangkan mmg hari2 dia kat umah aku.. dah banyak tol improvement dia.. skang dah pandai panggil mama, abah, papa,ayayyaa.. tapi bila tang nangis.. dia akan panggil.. MEMEYYYYY..!! hahahahaa… means mummy dia.. tapi tak pandai sebut mummy.. tu yang kuar memey.. kuikuikuikui…

mmg tengah melasak… sok2 anak aku kuar. memang sah2 tido letak dalam katil baby.. kalau tak budak mok2 ni akan dush2 serta dengki teradap baby baru… almaklum masa tu dia dah setahun.. mybe merangkak dah laju takpun dapat kaki ke kan..? hahaha…

DSC05040

Fahmi plak bila dah setahun ni.. berjalan dah laju.. cuma cakap bahasa dia je la.. kita pun melayan.. nak beradik dah ni.. insyaAllah bulan 5 kuar ler adiknya.. fahmi ni weouls panggil dia HALUSSS!!! sebab rambut dia mmg halus giler.. hahahaa..

DSC05049Damia Izzati pulak.. aka kaki pembuli aka ME’AH nama kampungan beliau.. hahahaa.. wahh!! ni pun taiko jugak ni.. dah pandai merangkak laju.. yelar orang nk dekat 9 bulan ni kan… harus juga dah pandai meniti nak berjalan.. kemain lasak jugak… dia dapat baby lain tak kesian.. kasi pannngg!! je.. geramm katanya.. hahaha.. style gile nak kecik ni.. huhuhu…   

DSC05064

kalau rupa masam darweena ni .. gini lar gaya nye… amacam? ada berani mau lawan pipi saya?

Bila tengok dak2 ni.. memang sume serasai dengan aku.. seronok je.. dari diorang lahir kita tengok perkembangan masing2 macam mana until now… learn and practice to be mommy pun dah ada n selalu.. harap2 tak kekok bila membela dan membesarkan anak sendiri.. dan aku dan Mr.Shyir tertanya2 macam mana lar rupa anak weouls nanti.. ikut muka ibu or muka abi? huhuhuh…

To Darweena, Fahmi and Damia… kaklong always love uoulls! anak kaklong kuar jangan duk buli plak. mentang2 lar korang uncle n aunty… no..!no.. !no!.

3 comments:

masdila said...

comey nyer ann,,,,

gebus nyer pp dyer,,,geram i...

farah keifli said...

comeiii betul la ank2 buah ann..pipi bolat u

Ann GreenStrawberry said...

Qaseh : gebuz debuzzzzzzzz

Farah : yeah!!... penuh pp nye