Pages

Thursday, September 2, 2010

Sudah banyak kerja ini budak

Sejak2 dapat walker ni.. makin banyak kerja pulak budak kecik ni taw… kejap ke depan kejap ke belakang.. bebas bergerak lar katakan.. tapi kira ok lar tu.. senang nak tenangkan dia yang sedang melasak ni.. huhu…

P9010030 hOlla! Saya Darweena.. ini walker baru saya… amacam? hehhe

P9010032

Feeling2 sikit.. banyak bunyi2 lar kat depan ni.. tapi saya tetap nak baham jari saya juga.. DSC04976Bila dah pandai bergerak.. jadi mencapai pun banyak.. sudah mula pandai mengisai.. means menyepah kar… bunga2 atas coffee table harus dinyahkan.. P9010026Penat dalam walker.. jadi kita menyiarap pulak… saya ada pipi labuh.. aunty2? P9010024Dah penat.. saya landing kat kak long saya pulak.. ketak2 tak tangan saya? hehe P9010022

i want that camera.. please give it to me..

P9010021 Last pose untuk kalian.. btw.. bila darweena ni dah melasak.. satu tilam ni kawasan jajahan dia.. tiba tang kat lantai tu.. dia dah pandai menjilat pulak.. adehh.. lantak ko ler dik. budak ni celah mana tak masuk.. sume dah.. bawah sofa. bawah katil.. haiyaaa!! ni belom fasa merangkak.. kang lain lak citer…

tapi ko tetap hot dik.. cumel.. huuhuhuh…

No comments: