Pages

Monday, September 20, 2010

Warm up sket dulu..

Salam Isnin semua… hamboii!! masing2 dah masuk kerja ye… dah puas bercuti dan beraya semua..? bagus2.. now time to make money after abiskan duit ketika mau beraya itu hari.. kuikuikuikui…

DSC05017 Minah di atas adalah saja menggedikkan diri untuk letak gambar sendiri.. muahah

ok2.. disebabkan aku pun bercuti panjang time raya ni.. elok lah kita berwarm up dulu sebelum mula kerja.. hehe.. nak kata blog aku tak berupdate ketika raya tak jugak.. update je.. tapi suam2 kuku gitu.. dah tu ramai je lagi  tak balik.. nak blog hop pun agak kureng disitu…

naik cuti kerja super belambak.. ai kena siapkan 1000 surat nyah.. untuk event kat kuching end of month ni.. haiyaaaa…!! tapi tak pe.. bisa di atur tuh.. no worries babeh… tu pun masa sebelum cuti raya aku dah siap bawak balik umah kerja2 tu jugak… ada masa aku buat.. janji siap sikit2 kan…

memandangkan uols semua baru naek kerja.. sah2 lar korang banyak citer time raya kang..huhu.. aku ni nak citer pasal adik ipar aku kawen.. nati2 lar aku update ek… camera aku tah mana pergi plak ni..ada masa aku update… sok2 ke..

apa2 pun.. selamat bekerja uollss!

2 comments:

Miss Moon said...

ags ada wat open house dak jgn lupa jemput akak mu ini tawwwwwwwwwww

Ann GreenStrawberry said...

kak moon : erk? open house..? aiseh,,, kena ada umah sendiri dulu baru mau open2... hehehe