Pages

Monday, August 3, 2009

kereta baru KAMI

wahhh...ni mmg aku nak gelak abis lar....
jap..jap..jap..mihahaaaaaahahhahaha...!! sesi gelak telah bermula...
ok stop Ann..shut uppp!!!

aku tak taw pulak lar bapak aku ni beli kereta baru..
aiseehhhh..!! asal tak cakap..mihahahhha..
okay..lately nie..mmg lar umah aku ni ade sket renovation...
buat itu ini....tetiba ada keta baru..
yang plat no nyer...
NCG 8484..
waahhh..teruja mak nokkkk...miahhahaa...

bila aku nengok plat no nie.mmg aku tergelak giler...
tak boleh dud...
mmg lar skang ni kat n.sembilan mmg nk masuk plat NCG dah..
tapi tak sangka dah kuar keta before NCF abis kan..?
tapi takpelar...

bila nampak tu terus capture...muahhahahaha...
dan kereta baru itu adalah...
jeng..jeng..jeng....
KERETA SORONG kami yg baru..hahahahah....
vadol toll...ahaha..
persoalan aku kat sini..
sapa yg tulis plat no tu kat kereta sorong tu???
dn sampai skang nie..
we ouls sefamily pgl keta sorong nie..
NCG..mihahha..
dah lekat da pun...
so use full tol menda alah nie...
color oren lagi k..
mihahahaha....

3 comments:

fazrin2211 said...

wakakakkakaka

.kakijalan. said...

haha kena tipu.
pandai letak no plat dulu.

Ann GreenStrawberry said...

fazrin : kamo gelak..hoooo..

kaki jalan : uikkss tertipu kah kamu? miahhahhaa