Pages

Friday, August 14, 2009

tepek sket yg dah di edit

kawan2 sekalian...
aku tepek sket je lagi ni..
ni sume kak moon yg edit yer...
aku mmg cilok dari blog beliau..
oleh kerna beliau tak bg lagi yg pic tu kat aku...
hahahahhahahhaha....

ini sume kerna kamu wahai readers...
eceehhh!!! tak ar..mmg aku sajer nak letak..
so korang tengok je lar k..
siap2 nk nikah..huhuhu
jawa style..persalinan ku..tervaeeekk...hahhaa
pemberian mr.shyir kepada isteri beliau
black n white..
happy ever after..wahhh.....
ayah techenta menikahkan aku...huhu..terharu giler...

p/s: nak lagi??? kena tgu..hhhhehehehhe

7 comments:

Jard The Great said...

waa..chantek gmbr kawen tu..

salam singgah dari ku.. ;p

[z@ck] said...

gojes!
=)

░♥si lampu neon♥░ said...

nice...=)

Ann GreenStrawberry said...

jard : hehehe..santek kan...hsil ka moon semuanya

zack : joges ke gojes..hehhe

si lampu :toceiii

azZmie said...

alhamdulillah, kwn kita yg sorg ni dh pun dinikahkan..
tahniah utk awk.. smoga sgala ape yg awk korbankn utk suami m'dapat rahmat dari Allah s.w.t, kekal hgga akhr hayat.. maaf laa x hadir mjlis awk.. hihi~ knal pun kt blog je kan..?

k, epy2 slalu..

(msti sronok kn..? bila laa giliran aku nak jd cm kamu nie.. hihi~)

atty's said...

cantek sekali...maaf kan kty..tak dpt pegi aritu..akak masa tu masa wad..lak..ptg sabtu baru kuar..

Ann GreenStrawberry said...

azzmie : yup..alhamdulillah jugak.hihiss.amin...tQ..giliran kamu akan sampai bila kamu betul2 sedia..ghehehe

attys : hmm..xpe kak..