Pages

Thursday, August 20, 2009

tercapai akhirnya


huahauhauhauha...aku suka kerna apa yang aku nak tercapai...
eh2..jgn sangka bukan2 ok...
begini citer nya..aritu kan aku ade kata yang aku teringin nk makan onio ring A&W kan..
akhirnya dapat jugak..ahahaha..amt suka..
yelar..ini sume kes ari isnin lar kan..
dah penat ari ahad tu..isnin ingat nk g kerja..last2 masuk jap pastu chow...
bnyk no kes nak kena setel...
pagi tu kan mr.shyir check keta dia bagai..
pastu g beli barang kat tesco..later lunch kat A&W..wahhhh..tu yang aku sukak tuh...
so..makanan2 yang aku terigin ti dapa lar kan..
dengan sgt happy ok..
mr.Shyir ni plak..layan je aku ni nak makan apa..
badan dah naek dah nie..adeehhhh!! cemne ni..tolong makkkk nokkk..!!!
perempuan ni dah teruja nak makan tapi dipaksa snap oleh sang suami..uhuh
onion ring, curly fried, waffle..peerghh..licin ok..tu mmg dah tahap kat tekak aku lar tuh klu aku leh abis sume tu..mihahah..tak lar sume...sang suami jugak yang abis kan...miuaahaha..sukakkkkk...
seee..i told u..dia yang tukang abis jugak...maceh2.. later abis makan terus chow balik umah..cuz mr.shyir ada meeting MP malam tu..huhu..tido sorang k..sob..sob..sob.. tapi sok petang nya dia balik..yahooo...!! sgt rindu k..blueeekkk!!! syuh..syuh..ni tgh jiang sket jer..lalalalalala..

2 comments:

ciare (^_^)v said...

ann dok mana ek pas kawen ni?hehe.

Ann GreenStrawberry said...

CIARE : maseh menetap dengan parents..dorang tak kasi pindah until we ouls dapat baby..mihahahhahha