Pages

Monday, August 24, 2009

parcel hadiah pengantin


salam hari Isnin...
maaf ye sume kerna daku lambat mengupdate utk arini..
al maklum agak bz secara overdose..
hoho..takde lar..TIPU...ekceli biasa lar kan mood puasa ni kan..
mihahahhaa...
btw camner puasa uolllss???
ok dak? Im also OK..hihihi...

back to my story kan...ewahhhh...speaking2 bagai pulak...
hmmm..camno ek..? hari jumaat tu lar..
balik dari kerja ..tgk ada parcel sampai..
chewwaahhh..bukak lar kan..
so isi dalam adalah....
jeng..jeng...jeng..
HADIAH PENGANTIN dari supplier aku...
teruja nokkk..ada je org hantar hadiah pengantin by parcel utk aku lagi.
ingatkan hadiah dah abis..huhuh..
syukur lar...hehehe...

dan hadiah tersebut adalah...

2 pasang kain sutera batik utk di buat baju...hhuhuh..
suka k...pas ni leh ar pakai baju batik bersama suami secara kedondong..
eh2..silap secara sedondon..mihahahahhaha...

model jual kain..hahhahaa...
muka fenat baru balik kerja...

btw..thank you so much to SASABINA S/B..
well dia punya MD yang bg..huhu..
tQ!! semoga Anda diMurahkan REzeki.Amin...

okay..jap lagi klu aku sempat aku wat n3 lagi taw..
sbb nye nak setelkan masalah kerja aku yg bertimbun ni ha...
daaaa...

p/s : hmm..ada sesapa nak beli pakej genting aku tuh..????? sila YM or Email k...

5 comments:

miss hirose said...

cantik la kain tu ann..
msti dpt byk parcel kn..
besh2..

Ann GreenStrawberry said...

miss hirose : eeheh..tu lar..tapi tak lar dapat byk parcel.. yg mase kenduri tu pun dah cukup bnayk..

eazy said...

slm kak.
leh bagi link nk beli eyeshadow tu tak?
bestnyeeee.suke suke!

Ann GreenStrawberry said...

eazy : missha80@gmail.com email this person..nt dapat ler color tuh

eazy said...

ok darl.
tenkiu so much