Pages

Monday, June 15, 2009

dapat hadiah...

ari jumaat tuh...budak praktikal kat opis aku tu last day praktikal..hmm..cam sedey plak aku nati takde assistant da,,,huaawaaaaaaaa!! ingt nk suh dia extend tapi dia tak pat pulak..takpelah..nati ade mase dia nk siapkan report L.I dia tuh...

so before dia blah..dia bg aku present...semua staff dapat..hmm...to cheyy lar akak ucapkan dikkk!! heheh...
she's presenting PINK.. i lykee...
ni bg nie...frame...nice..aku suka.hehehe..

btw, she's very nice person n very humble also hardworking..apa kerja yg aku suh buat..dia buat tanpa bantahan..n kerja dia pun aku puas hati..ok lar tuh..atleast dia belajar something dari praktikal ni...bagus lar.. hopefully beliau akan lebih sukses ler...aminnnnnnn!!

so far budak2 praktikal kat opis aku nie..dorang akan jadi PA aku or assistant lar..dan aku pulak tak pndai nak marah2 budak2 ni..cuz aku taw dorang baru nk belajar..haruslah kita tunjuk ajar..dn bukan gunakan beliau utk lepas kan tggjwp kita...tul dak? hheheh...

apa2 pon tQ again...

No comments: