Pages

Monday, June 22, 2009

Selamat Hari Papa..!!

Salam Monday to u Oullssss.. heheehe...semoga uooulls sihat after kembali dari weekend ni kay..hihi... sebelm aku memulakan n3 aku yg len..aku just nak wat sket discovery bg Ayahanda terhenta... iaitu Haji Ali Osman Abdullah..

Yes!! thats My lovely dad's name...saya suka... 1stly...aku mau which..Selamat Hari Papa..semoga Papa sihat, dipanjangkan umur..murah rezeki dan diberkati Oleh Allah swt..Semoga Papa bahagia Dunia dan Akhirat...Aminnnn..!!! xde apa yang alg nak bagi..just byk berdoa untuk papa.. kami semua sayangkan papa...Papa lar bapa kami dunia dan akhirat..No OnE CAN REPLACE U..!!!...

hmm...meh aku citer sket n serba ringkas pasal papa aku nie..
  • seorang yang penyayang cuma tak tunjuk sgt...klu tunjuk pun melalui sesuatu perkara yang dilakukan
  • sekali pandang nampak cam bengis n garang..tapi hakikatnya beliau seorang yg baik hati dan mudah di bawa berbincang..
  • Murah hati dan senang memaafkan orang... hmm.. klu org wat taik kat dia or tipu dia..dia akan ckp SABAR...
  • bila ada kesulitan..selalu BERSABAR n BERISTIGHFAR byk2..sbb dia taw Allah sentiasa bersama org2 yg teraniaya..
  • klu ada masalah...tak penah dia tunjukkan klu balik umah...hmm..yang ni aku tabikk..klu aku..stress sket kdg2 sampai terbwk2 kat umah..
  • Dia sanggup susah payah nk cari duit utk family..walaupun we ouls terpaksa makan bubur at one time..hmmm...jath bangun bisness dia semua...so byk lar perit yg dia lalui.. utk mencapai utk hari nie...
  • dia suka berlawak kdg2..n kena ada topic yg best2..hahaha...
  • suka tgk citer cina yg klakor..n time ni anak2 mmg join sekaki gelak samo...
  • selalu marah kami adik badek klu lambat solat...huhuhu..skang we ouls on time taw... maceh kerna mengajar kami...
  • lagi...? hmm..byk ar..kang tak abis 3 hari 3 malam aku citer kang..hhohoho..

we all family..!

apa pun...aku sayang papa aku...hmmm.. mmwwwaaaaahhhhhh!!

Kepada semua bapa2 n bakal2 bapa seMalaysia..SELAMAT HARI BAPA...!!!

p/s : hmmm..ade beli hadiah untk papa..tapi tak seberapa lar..alar...janji ada doa utk dia..kan?? kn"??? hehhe

No comments: