Pages

Thursday, June 4, 2009

betul2 stress!!!!!

Ya Allah..kau berikan lar ku kekuatan..kerna aku perlukan bantuan mu...aminnn..!!!

ye...aku sedang suffer skang!!! suffer dgn kerja yang tak penah henti...selagi tak hujung bln 6 nie..selagi ni aku suffer dgn kerja aku nie...ingat aku suka nk stress2 nie..tak sukkkeeeee okkkkk!!!!! penat pun nyer...kepala tak boley nak pk dgn betul dah..nak tarik napas un cam tak sempat..mau aku semput duk terkeja sana sini...hisssssssssshhh!!!!!!!!

okay..aku bg taw sket program kerja luar aku semalam....kul 7.30 pagi aku dah chow g opis.pickup budak practikal tu...bawak g allson klana nilai...ade seminar.,,aku kan kena hndle registration...so whole day aku kat sna...sebuk ya ampon..!! bukan duduk jer..tapi macam2 kerja aku ken buat...

dah seharian...tgk susun sekali esok nyer program pulak...sungguhhhh!! aku penat...petang tuh jugak cam2 hal...masalah tiket lar...masalah bilik ar..orang lar..eeeeeeeeyyyy!!! geram taw... dah aku risau tiket departure 4 jun tu dah kuar kek blom...

aku ingat nak chow after lunch..tapi nan ado.....sudahnya aku balik bila sume selesai...dah lar kul 6 camtuh...otw balik pulak..buleh plak buda tiketing ckp..flight delay..OMG!!!!!! amat lar shock...camne aku nak bg taw jemaah aku bagai..vuddduusss!!! drive laju2...terus g opis..setel keja utk biman group n vietnam trips tuh...sok..sek..sok..seo=k..!! dush!! dush!!! ngn keja aku..sudahnya kul 7 lebih baru balik...

singgah plak beli barang sket...tapi dalam kepala aku mmg arini nyer kerja mmg banyk melampau..arrrgghhhh!! tension lagikkkkk!! bila aku nak rehat nie..........!!!!!! hmmm..smpai umah kul 8 lebih...mandi2 tgk tv jap..pastu Mr.Shyir call...nanges2 ngadu kat dia..dah lar dia outstation kat termerloh nun tuh...adeeehhh!!! seb baik arini balik..leh hantar aku g airport pagi sok...uhhh sungguh tak suka bila ini semua terjadi...

jadinyaaaaaaaaaaa dan persoaallannnn nya... BILA AKU BOLEH REHAT??????????????????!!!!!!!!!!! AKU PENAT DARI SEGI MENTAL,FIZIKAL DAN PEMIKIRAN......dan macam..petang semalam mama call aku pun ngadu2 nanges2 jugak..papa n mama cakap....SABAR!!!!!....... yelah!!! saya sabar lar.....

kawan2..doakan saya keluar dari semua kesulitan ini ye..!!! saya mau kehidupan yang normal....aminnnnnn!!!

p/s: ade petua hilang stress tak? ksi buleh...?? huhuhu

1 comment:

shiela said...

bz ke..meh la kite tolong..tgh free ni..huhu..cara hilang stress?..mcm kite kan, kalau stress slalu pk xpe keje ni mesti siap tanpa kite sedari..hehe..ape2 pun chai yuk chai yuk k..dont gv up :D